Boskatblad Award 2007

Kijk nou eens!

Boskatblad Award 2007

boskatblad.nlboskatblad.nl

We stonden perplex toen ik de

Boskatblad Award 2007

uitgereikt kreeg.

 We zijn super trots en bedanken iedereen die me deze Award gunde!

lees het artikel op de site van de Stichting Vrienden van de Noorse boskat

We kunnen in aanvulling op het artikel vermelden dat het sloopproces van de mand met bollen nog steeds in etappes wordt voortgezet, maar dat het gelukkig is gebleven bij het uitgraven van de bollen zodat restaureren steeds nog mogelijk was.

De Award werd ons toegekend omdat onze site zich naar hun mening van de rest onderscheidt in de informatie die we bieden op het gebied van gezondheid en diergeneesmiddelen.

bedankt!!


diergeneesmiddelen


gezondheid.noorseboskatten.net

Reacties

Anoniem zei…
Lieve Rob en Marie-Angelique,

van harte gefeliciteerd met de Award, zeer, zeer welverdiend!!!

Wat niet wordt genoemd (kan ook niet, dat schetst nl jullie integriteit) is dat jullie naast deze geweldige website enorm veel meeleven, meedenken en meevoelen met de eigenaren wier Noortjes het een en ander mankeert (in welke zin dan ook). De energie die jullie steken in het vergaren van informatie om oplossingen te vinden voor een ogenschijnlijk uitzichtloze situatie van een ziek Noortje...in ons geval...

Dat wil ik even benadrukken.
Jullie zijn voor mij toppers. En ik vind dat de tijd is gekomen dat ik dat openlijk hier kenbaar mag en kan maken: dank voor jullie liefde voor ons allemaal, jullie rotsvaste vertrouwen en het feit dat jullie voor ons een rots in de branding zijn (geweest) en de moed niet hebben opgegeven. Mij hebben getroost op die momenten dat ik het totaal niet meer zag zitten. Zoveel liefde voor de Noor EN voor de Norenliefhebber is onbetaalbaar.

Dank jullie voor jullie vriendschap.

Liefs,
Patty, Clarissa en Lolita
Anoniem zei…
Hej Marie-Angelique,
wat een geweldig erkenning! En terecht. Ook ik vind jullie/jouw site een geweldige informatiebron.

De manier waarop je met ons, de nieuwe eigenaren van jullie kittens, meedenkt, getuigt van professionele, warme, meelevendheid zonder bezitterig te zijn. Vreselijk knap!

Enne, die staart van de kat op de foto (ben even kwijt wie dat is) is precies de prachtige staart van Skogge!

Marlies
Anoniem zei…
oh WOW, wat een enorm leuk!
Van harte proficiat met deze erkenning voor al jullie "werk".

Ook fijn dat de bloembollen gered konden worden, maar goed dat de prijs niet was voor een site 'hoe krijg je welopgevoede Noorse katten' ............ :)
Anoniem zei…
Gefeliciteerd met jullie Award! Ik heb op onze site ook een link naar jullie website staan, vanwege het uitgebreide aanbod van informatie dat je er kunt vinden, of het nu gaat om ziektebeelden, medicatie of de grote lijst met NFO-fokkers... Dus ook wat mij betreft een verdiende award!
Anoniem zei…
Gefeliciteerd!!!

Super verdiend !

Jullie site is altijd toppie.
Anoniem zei…
Hoi Marie-Angelique,
Sluit me van harte bij de vorige schrijvers aan! Gefeliciteerd met deze zeer welverdiende prijs!

(maar je katten op een bloembollendieet zetten vanwege een beetje overgewicht...daar moet je toch nog eens over nadenken ;)

groetjes, Irma
Anoniem zei…
Hoi Marie Angelique,

Een beetje aan de late kant maar toch nog gefeliciteerd.

Lianne

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd