Oproep - update -

Mist er iemand een blinde kater die aan het volgende signalement voldoet:


Hij heeft het uiterlijk van een Noorse boskat, is tabby, zwart zilverachtig met bruinig op zijn hoofd en verder:

"Het is een kater, witte poten en wat wit bij de neus. Hij is nog geen 10 jaar oud. Ik heb m gevonden op een rotonde op een autoweg bij dronten.
Ik heb uit voorzorg de dierenarts geinformeerd om te kijken of hij gechipt is. Wij wisten op dat moment nog niet dat de kat blind is. Uit voorzorg is hij dus meegenomen door de dierenambulance. Ik heb gemeld dat ik deze kat graag onderdak zou willen bieden, wanneer de eigenaar zich niet meld. Mijn schoonmoeder wilde deze lieve kat namelijk onderdak bieden, daar zij het naar voor de kat vond..."

Als zich niemand meldt en de kater wordt na de verplichte wachttijd toegewezen aan de vinders, dan is dat natuurlijk fantastisch dat hij zo snel op een liefdevol adres terecht komt.
Maar stel dat iemand deze kater heel erg mist... Dat is ook weer zo naar.
En dat is waarom de vindster verschillende Noorse boskatten catteries heeft benaderd met de vraag of ze weten dat iemand dit ventje misschien mist.

Het contactadres is bij ons bekend dus mocht iemand meer weten, laat het ons horen!

Reacties

Anoniem zei…
Ach, het arme beestje, maar hopelijk met goede afloop.
Ik zal een van mijn kennissen vragen het op een poezenforum te zetten. Ik neem aan dat jij het op internet ook al "ergens" gemeld hebt?
Fijn dat hij/zij in ieder geval goed terechtkomt mocht zich niemand melden, top!
Ja, het is al her en der op forums en lijsten uitgezet en bij verschillende Norenfokkers. Maar hoe meer ruchtbaarheid er aan gegeven wordt, des te groter de kans dat het beestje misschien toch weer terecht komt bij de eigenaar (voorop gesteld dat hij onbedoeld ontsnapt is natuurlijk).
Anoniem zei…
Wat een snoepje en hopelijk dat degene die hem kwijt is en in tranen is, snel herenigd gaat worden met zijn of haar kat. Zo niet....dan wacht hem gelukkig een liefdevol nieuw thuis.... Gelukkig maar.
Anoniem zei…
Als wij Helios nog niet hadden gezien zou ik zweren dat hij het zoou zijn.
Maar die weten we te wonen.
Ik ben deze kat al eerder vandaag tegen gekomen, geen idee waar.
Je kunt hem ook op het pribord van de Noorseboskat.pagina zetten, daar reageeren niet veel mensen, maar lezen des te meer.
Anoniem zei…
Hoest nou met de kat??
Heeft niemand zich nog gemeld?
Heb het via een kennis op diverse fora laten zetten, jammer als het niks oplevert.
Ik heb niets vernomen ondertussen, dus heb ik net nadat ik je berichtje las nog weer even een mailtje gestuurd naar de vindster.

Nou kan ik me voorstellen dat er vanaf de nu verantwoordelijke instanties niet meer naar de vinder wordt gereageerd bij eventueel nieuws, maar je weet ook maar nooit.
Anoniem zei…
Waar is hij gevonden?
op "een rotonde op een autoweg bij dronten"
Anoniem zei…
ik heb deze oproep op mirans dierensite laten zetten en aar zijn wel een aantal reakties onder geplaatst. Misschien hebben jullie daar wat aan. Ga maar eens kijken, groetjes, N.
Anoniem zei…
En, hoe is het afgelopen??
Vooralsnog een open einde, geen reactie van de hulpverlenende instanties.

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd