Rotzooi

Kabels over en achter je bureau en ook op de grond en overal spullen her en der tussen toetsenbord en monitor. Schoonmaken is een ramp. Ik erger me er al jaren aan, maar een echte oplossing heb ik er nog niet voor.

Vandaag las ik in een nieuwsbrief dat die er misschien wel degelijk is: MILK.
MILK is een ontwerp naar Deens design en wat er bijzonder aan is: hij is hol. Zowel het blad als de poot waar het blad op rust. In het blad zijn verschillende opbergvakjes aangebracht. Niet alleen bovenop maar ook aan de voorkant, daar kan je bv papieren op A-4 formaat in schuiven.

Dit vind ik echt een uitvinding. Geen zooi meer op je bureau, alle kabels in het blad en de voet weggewerkt.

Maar zou het ook voor mij werken? Ik vrees van niet, aangezien de katten toch echt niet in die opbergvakjes passen!

Reacties

Anoniem zei…
WAUW wat een mooi design weer.
Grinnik, dat je nog kan typen! En ik zie nu niet wie Tommie of wie Doppie is! Ik denk voor de kijkers links Tommie en rechts Doppie? En natuurlijk zwoele Mug rustig in de camera kijkend.

Of je laat je de draden gewoon zoals op de foto. Stop je de katten in de holle poot en tafelblad? grinnik
Anoniem zei…
Klopt, Tommie links en Doppie rechts.
Anoniem zei…
Hahaha, wat een heerlijk zooitje ongeregeld!
En ik denk dat de katjes al die leuke opbergvakjes en holletjes leeg zouden willen "hengelen"..............
Anoniem zei…
Skogge heeft definitely de blik en houding van haar moeder!

En die draden: ik heb de moed gewoon opgegeven. Bij ons vind je ze door 't hele huis. Hoe meer draadloze apparatuur, hoe meer draden lijkt 't wel.

Marlies

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd