Zoek de verschillen



Reacties

Anoniem zei…
Beer lijkt wat voller, maar dat kan optisch bedrog zijn.

Maar ik zag het onmiddellijk hoor: Marie-A, het verhaal achter het blinkende witte Deutsche nummerbord is onvergetelijk...
Pluimen voor jouw vindingrijkheid (tape hahaha)

En, hoe voelt het, Duits rijden?
Het voelt gek! Voor mijn werk pikte ik vandaag iemand op die al zei dat ze niet dacht dat ik voor de deur voor kwam rijden, aangezien het een Duitse auto was.
Anoniem zei…
Ik dacht dat dat voorbij was? Of moeten duitsers zich nog steeds blijven schamen? Nederlanders mogen zich, als het over ga-je-schamen gaat, zich dan ook over heel wat schamen. Net als de fransen. Net als de engelsen. Ga zo maar door!
Ik denk niet dat het met schamen te maken heeft, maar met als buitenlander te worden beschouwd.
Anoniem zei…
Oh, dan begrijp heb ik het helemaal verkeerd begrepen. Of misschien heb ik mij toch door het nieuws laten beinvloeden nl het schijnt dat het nog niet voorbij is, 'een hekel hebben aan Duitsers'.
Ik ben hier (in Amsterdam) overigens niets anders gewend dan buitenlandse nummerborden :-). Vooral veel Polen de laatste tijd hier in de buurt ;-)
Anoniem zei…
pfff lekkere zinsopbouw in mijn stukje hierboven, ik geloof dat ik maar moet gaan slapen!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd