EuroClix

Leuk vind ik dat, enquêtes in vullen. Ik ben bij verschillende instanties aangesloten. Of WAS is eigenlijk meer het goede woord. Vanavond vulde ik een enquête in die echt leuk was, het ging over mijn werk en mijn functie, en dat was een moment om ook nog eens stil te staan bij hoe ik in mijn werk zit. Ook nog eens zinvol voor mijzelf dus.

Toen ik aangaf dat ik ook geen bezwaar had om eventueel via de telefoon benaderd te worden bedacht ik me dat ik mijn adres misschien nog niet had gewijzigd. Inderdaad, mijn adres stond nog op het oude adres in Nederland.
En wat bleek, bij dit bedrijf kan je niet ingeschreven blijven als je buiten Nederland woont.
Dus heb ik me vanavond keurig uitgeschreven.

Maar wat kreeg ik terug als reactie?

Maar ik was helemaal niet ontevreden! Nu wel natuurlijk, na dit mailtje.
Ik kon het niet laten om een reactie te sturen naar dit bedrijf, maar ik heb niet de illusie dat hun benadering door enkel mijn mailtje zal veranderen. Jammer hoor, want ik was dus echt niet ontevreden.

Reacties

Anoniem zei…
Altijd attent zo'n standaard berichtje!!
Maarre wat raar, EUROclix die niet Europees is maar landelijk, hmmmmm.....
Maar jammer is jammer, kan je in Duitsland geen leuke vervanger vinden?
@Puck: Ja raar he, weinig Euro dus. Er zullen in Duitsland best alternatieven zijn, maar omdat ik het Duits nog niet zo beheers dat ik in mum van tijd de vraag heb gescand en de antwoorden ook vind ik die lijsten nu nog niet zo interessant. Die zijn nog echt zwoegen voor me, daar waar ik die lijsten normaal heel leuk vind om in te vullen.
Maar, misschien over een half jaartje?? Ik blijf oefenen!
Anoniem zei…
Maar Marie-A, er staat toch duidelijk .nl!!! ;-)

Logisch hoor!

hele vette ;-)
Nou dat nl zegt niks hoor, want reken maar niet dat ik me op de Duitse site van proplan als breederlid kan inschrijven, ik ben het namelijk al in Nederland en die inschrijving ook gewoon voor Duitsland.
Anoniem zei…
Dat bedoel ik ook met die hele vette ;-)

;-)
Anoniem zei…
Hoi,

Ik ben een medewerker van EuroClix en vind het jammer dat je je onjuist benaderd voelt door het mailtje.

Echter begrijp ik uit de overige mailtjes dat je nu in Duitsland woont, waar EuroClix ook actief is.

Je zou je dus kunnen aanmelden op www.euroclix.de. Het is slechts een tip!

Groeten, Dana

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!