Sauterne schrijft

Hmmm

Wat me nou weer is overkomen. Je geloof het nooit.
Het vrouwtje werd enige tijd geleden benaderd door een kattenclub. Ze waren - uiteraard - erg gecharmeerd van 1 van mijn foto's. Of ze die mochten gebruiken voor hun vernieuwde website.

Natuurlijk, mailde het vrouwtje terug en ze had daarbij mijn goedkeuring. Want ja, ik ben tenslotte erg mooi, ik heb zelfs een beker hier staan als bewijs dat de keurmeesters dat ook vonden, dus waarom dat onder stoelen of banken steken.
Al snel kwam het bericht dat de foto was bewerkt en op de website van de betreffende vereniging prijkte. Het vrouwtje zoefde er gelijk naar toe, onder mijn nauwlettende blik, en wat zag ik daar?

IK STA ALS KOP VAN DE DEKKATERADVERTENTIES!
Nou vraag ik je, ik ben een gecastreerde poes (zelfs dubbel, alles wat er na de eerste operatie nog van over was is er bij de tweede operatie uit gehaald), wat moet ik nou met dekkaters?
Het vrouwtje bleek zeer content met deze eer... snap jij dat nou.


Reacties

Hennie zei…
Ach gut Sauterne....het is NIET eerlijk,
Jij voet jezelf nu dubbel...laten we maar zeggen leeg!
Maar ik begrijp jouw vrouwtje wel...Zij is natuurlijk SUPER trots op zo,n mooie poes als jij, dus maakt haar niet uit waar en als wat.... jij op de voorpagina prijkt.
Puck zei…
Ach Sauterne, ook al ben je een je-weet-wel(en dat 2 keer dus)-poes, dat neemt niet weg dat je zo mooi bent dat je vrouwtje het een eer vindt dat er zo met je gepronkt wordt.
Laat maar gaan en geniet zelf ook gewoon van de eer!
Kan jou het schelen ;)! Zo kan je wat 'terug doen' voor al de goede zorgen voor je.

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd