En toen was het alweer bijna kerst...

Sinterklaas is alweer in Spanje gearriveerd denk ik, dus tijd voor een nieuw logje. Het vorige was overigens een slinkse opzet: dit was helemaal niet onze surprise. 

Aangezien het in de familie elke keer weer een grote hobby is om te raden wie er wie heeft getrokken, hadden we bedacht dat we een nepsurprise op onze weblog zouden zetten, waarbij we 'per ongeluk' de titel van de foto vergeten waren wissen (wanneer je met de muis boven de foto gaat hangen, zie je voor wie de surprise bedoeld was). Om op die manier de anderen op een verkeerd been te zetten. Op Sinterklaas bleek onze opzet bleek gelukt! 

kerstboom 2009Ondertussen hebben we afgelopen weekend de kerstboom alweer opgezet. Gepaard met het nodige chagrijn, zoals elk jaar. Eigenlijk is het ook een stomme gewoonte om een boom om te zagen en in je kamer te zetten volgehangen met lichtsnoeren (de grootste ramp) en ballen. Maar ja, zonder boom dan mist er ook een hoop sfeer. Dit jaar was het compromis mijn richting op (ik ben degene die hem optuigt): de boom is niet zo absurd groot als Rob zou willen, deze boom heeft een heel beschaafd maatje.

Vorig jaar was Tommie nog bij ons, hij lag steevast tussen de beeldjes in de kerststal en heeft toen ook twee ballen uit de boom gemept. Hij was wel de grootste belhamel geloof ik, tot nu toe hebben er nog geen andere katten de stal of boom gemolesteerd.

Even afkloppen, de boom staat immers nog maar een dag!


Verder heb ik weer een digitale kerstgroet in elkaar geflanst: Santa Doppie met op de achtergrond kerstengel Yasur.


fijne feestdagen gewenst!

Reacties

Hennie zei…
Haha,,, verleden jaar wilde Rob ook al zoooo graag een grote boom, krijgt die man nou nooit zijn zin!

Maar wel een mooi boompje geworden hoor.

Je kaart vind ik echt gaaf....ik geloof niet dat ik dit jaar zo creatief kan zijn als jij.
Ben dus mega jaloers.

Hennie
Puck zei…
Wat een listig plan om de surprise te laten 'uitlekken'!!

Ik heb een heeeeeeel klein boompje, zodat kleine stoute Sophie er niet in kan zwieren!
Aan het plafond hangen is geen optie, zou ze nog leuker vinden :).

En Doppie, lieve Doppie, wat zou ik graag willen dat hij bij mij Santa kwam zitten zijn.........

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd