Yasur spreekt


Vrouwtje, ik moet je wat vertellen.

Ik baal zo van die andere mannen hier in huis. Ze doen maar net alsof huis en have van hen zijn. En dat terwijl zij in het geheel geen recht van spreken hebben, ik heb hier de oudste rechten gezien mijn leeftijd.

Vanochtend had ik al een schermutseling met die jonge blaag, Tommie heet hij. Maar dat zie ik dan maar door de vingers, hij is nog onervaren en moet nog leren wie hier regeert. Hoewel ik toch ook regelmatig denk dat hij nu hij bijna een jaar oud is toch zo langzamerhand beter zou moeten weten. Maar - hij heeft nog het voordeel van de twijfel. Verder niks over hem.

Maar dan die Doppie, ik moet hier nu toch kwijt dat die echt over de schreef gaat. Hij denkt dat hij als ik even aandacht van jou probeer te krijgen, zich er tussen kan dringen! Nou vraag ik je, WIE is er hier de oudste in huis? Ja?
Juist, IK!


Voordat dit strontverwende dikke zwijn met zijn verhaal bij jou aanklopt wil ik even vertellen hoe het ging. IK was eerst, IK wilde aangehaald worden en toen kwam die vetrol die dacht dat hij zich er wel eventjes tussen kon dringen.
Nou, daar ben ik niet van gediend. Dus vrouwtje, ik heb hem heel boos aangekeken want dat verdiende hij.

Ik heb alleen maar gekeken hoor, ik heb hem niet geraakt, misschien alleen maar een beetje
- pompompompom -

Reacties

Anoniem zei…
Ja dat kennen we hier ook. De kroonprinsen Simon en Mika kunnen ook niet door 1 kattenluikje heen.
Simon meent dat hij het oudste recht heeft, en Mika de zwaarste denkt daar anders over.
De échte mannen hier in huis, die maken zich niet druk:-)
Anoniem zei…
Wat een heerlijk verhaal, met mooie plaatjes, Marie-Angelique.

Skogge loopt gewoon stoïcijns tussen andere katten door. Trekt zich van niemand wat aan.

Marlies
Anoniem zei…
Ook hier is prinses PomPom van haar troon gestoten, althans dat denkt ze af en toe.
Max heeft de oudste bewoner-rechten, maar is blij met alles wat hij krijgt.
Sophietje loopt letterlijk en figuurlijk over Max heen en schiet in de rem als ze Pom tegenkomt.

Ach, zolang er niet echt gemept wordt??

Hoe lang ben jij trouwens bezig al die heerlijke, maar lange bontjassen te verzorgen????
Anoniem zei…
Hihi dat koppie van Yasur :-) Wat heeft hij nu een mooi maatje! En eh, hahahaha die Doppie: hij heeft toch ontzag voor de Heer des Huizes ;-)
Anoniem zei…
Grinnik....
Wat herkenbaar,bij ons is het Bjørn hoor,leuke plaatjes erbij.
Groetjes Bea
Anoniem zei…
Zo die kleine weet zijn plaats weer..voor een uurtje hahah.
Ach ja er kan er ook maar 1 de baas zijn toch??
Groetjes Agnes

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd