computerproblemen

Het begon allemaal met de wens van Rob om Windows Vista op zijn pc te installeren. Het eindigde deze week in twee niet meer werkende pc's...

Inmiddels met de videokaart uit een pc uit het stenen tijdperk draait mijn pc-tje weer, maar met die van Rob zijn we nog steeds druk bezig. Mocht het hier stil zijn, dan weet je waarom.


pc drama

p.s. er is inmiddels één ei aangepikt en als ik tegen dat ei praat dan piept'ie terug (ja, de warmte is me nu al naar mijn hoofd gestegen, ik praat tegenwoordig tegen eieren).

Reacties

Anoniem zei…
Altijd fijn he iets nieuws installeren (nie eg he).

En ach Marie-A: tegen een ei praten hahahaha, wat een giller! Maar zolang het ei terugpiept, valt het met jouw gekte wel mee!

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!