oooleeeeeeh, olleeh olleeh olleeh olleeh

Ik heb begrepen dat ik vandaag niet te hard moet jubelen om de doelpunten van Oranje. Nederland is er bij gebaat dat ze verliezen. Jah, eindelijk! Daar waar ik twee jaar terug gefrustreerd achter de buis zat omdat ze er alweer niets van bakten, mag ik nu blij zijn met tegendoelpunten.

Sauterne heeft vandaag het verliezersgevoel van weleer opgehaald:



Ja, een HEUSE Wuppie uit 2006! Het jaar dat Nederland op de WK al in de achtste finale werd uitgeschakeld. Wel is deze Wuppie tentakelloos (door mij er vanaf geknipt) en zonder lintje (door Sauterne er vanaf gesloopt) en toe aan een wasbeurt.

Wuppies zijn nog steeds favoriet bij onze katten. De Welpies die dit jaar door Albert Hein worden uitgedeeld bijten hier het onderspit. Daarbij moet je nu heel wat meer euro's aan boodschappen kopen om voor zo'n Welpie in aanmerking te komen dan voor de Wuppies destijds, dus ook het vrouwtje is niet zo enthousiast over de Welpies.

Reacties

Anoniem zei…
Ook hier zijn de wuppies nog in trek.
Zeker met kitten Sophie die nu van alles uit de oude (speelgoed)doos haalt!

Ik legde vorige week een welpie neer voor ze en ze schrokken zich lam!
Dat langharige gespuis? Wat moeten wij ermee?? Die vieze lange ruwe haren, prrrftfftttt, bah!

In zakje teruggedaan en buurmeisje blij gemaakt ;)
Anoniem zei…
Skogge vond ze vreselijk stinken. Ze knipperde met haar ogen of het gif was.

Misschien helpt het om er wat valeriaandruppeltjes op te doen. Mientje wordt daar bijvoorbeeld helemaal gek van.

Marlies

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!