Leuk

In mijn studeerkamertje (lees het kleinste kamertje van het huis) zat ik te neuzen in het Kleindierenmagazine en stuitte op een vreselijk leuk schilderij van Miranda Ebbeling (Mibakunst).
Ik was niet alleen getroffen door de stijl, maar ook de woordspeling in de titel: (S)kippieballen.

(S)kippieballen

Op de site aanbeland zag ik nog veel meer van dit soort leuke werken met eenzelfde grappige woordspeling in de titel, zoals Veestapel, Dia-Garnaal of Meerkoetjes.

MeerkoetjesDeze werken en nog vele meer zijn te koop bij Mibakunst. Kunst om de kinderkamer mee op te fleuren, of gewoon in de hal of de woonkamer omdat de stijl je aanstaat.
Maar er zijn ook ansichtkaarten, of transfers die je zelf op een kindershirtje kan aanbrengen. Kortom de moeite waard om de website te bezoeken, of de gallerie die bij de kunsternaresse aan huis in Groenekan is gevestigd.

Meer informatie hierover is op de website van Mibakunst te vinden.

Reacties

Anoniem zei…
Oh, wat leuk!
Dat is een stijl en humor die mij ook erg aanspreekt.
En, ik woon niet eens zo ver van die gallerie!!!
Dank je voor de tip.
Ga er zeker eens langs!!!
Wat een leukie: (S)kippieballen, je moet er maar opkomen!!

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!