Vervolg op [hier jouw tekst]

Erg leuk om te zien hoe verschillend ieder zo'n foto als in het vorige logje ervaart. De één ziet vooral de vretende katten en de ander degene erachter die niet eet.

Het 'ware' verhaal achter de foto was, dat ik eigenlijk niet wilde dat Doppie van het blik mee zou eten. Zijn darmen zijn gevoelig en na zijn antiobioticakuur voor de blaasontsteking die hij na de stress op het dak had opgelopen zijn zijn darmen helemaal van streek. Ik probeer nu uit te vinden welke eiwit en/of koolhydraatbronnen ik moet mijden en kip lijkt daar eentje van te zijn.

Maar ja, ik vond hem zoooooo zielig, ik heb hem toch maar aan laten schuiven bij de tweede ronde. Tommie lustte ook nog wel wat zoals je hieronder ziet!




Reacties

Anoniem zei…
Gelukkig komt het toch nog goed met zijn lekkere trek!

Lastig hoor katten die niet mogen mee eten met de rest.

Ik heb dat met onze Pam inverband met haar struvietvoer.
Zij haalt de grootst mogelijke truc uit om toch wat normaal voer te pikken, en de andere katten om haar voer te stelen. Raar maar waar het eten van de ander is altijd lekkerder..
Anoniem zei…
Ook hier wordt er met 3 katten, 3 verschillende soorten 'op tafel' gezet.
Toekijken. Hoe moeilijk is dat voor een kat!
Maar als ik me omdraai is het met toekijken gedaan en wordt er gelijk stuivertje gewisseld. Dacht het niet.
Dus kijk ik ook maar toe.
Anoniem zei…
Hoe is het nu met de darmen van Doppie?

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!