Nestvlieders

Onze eerste twee 'kinderen' zijn uitgevlogen vandaag, de eerste twee Moeshoekjes in onze geschiedenis. Twee nachten lang heb ik niet geslapen en ik vroeg me nog af hoe dat nou kwam. Dom van me. Natuurlijk zijn we betrokken bij de kittens en is het moeilijk om ze te laten gaan. We hebben immers wekenlang voor ze gezorgd.

Het is ook gelijk veel stiller in huis nu. Met name Zusje had een duidelijke inbreng in het huishouden. Zusje was ook de eerste nestvlieder. Snorre was een stuk terughoudender, hoewel ze een meester was in het uitproberen van nieuwe dingen.

Dat doet ze op dit moment ook: ze ligt in haar nieuwe huis op het bed van de dochter des huizes. Maar niet nadat ze het huis heeft verkend en de krabpaal heeft ingelegen, zoals hieronder is te zien.

Snorre ligt de krabpaal in

De foto en het verhaal erbij is echt genieten voor ons, deze dame gaat vast heel snel wennen in haar nieuwe huis!

Reacties

Anoniem zei…
Lieve Marie-Angelique en Rob,

heel veel succes toegewenst de komende tijd.
Anoniem zei…
Het afscheid nemen van de kleintjes valt nooit mee, maar de blije gezichten van de nieuwe baasjes en de verhalen over de kittens bij hun nieuwe baasjes maken inderdaad een hoop goed! En eigenlijk vind ik het ook altijd wel lekker om als alles weg is gewoon weer het normale aantal kattenbakken te hoeven schoonmaken en de sterk verlaagde kans om over een kat te struikelen. Geniet nog even van de achterblijvers en een traantje weg pinken bij het afscheidnemen is helemaal niet erg.
Anoniem zei…
Ach ja joh, loslaten is een gave.
Maar zoals Petra zei, genieten van de gezichten en verhalen is dan goed.
Zelfs ik (??!!) zag tegen deze dag op (en de komenden), maar als ik Zusje hier zo op haar nieuwe troon zie........geen zorgen hoor meid! Komt helemaal goed. Die zit gebakken!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd