de evolutie van een huiskamer

In de tijd dat we op de Moeshoek woonden is er een hoop veranderd. We kwamen hier met 1 kat, en nu leven er 15 katten, en hond en 8 kippen. Dat huis en tuin er in die tijd anders uit zijn gaan zien is dan ook  vanzelfsprekend.

Hier de kamer toen en de kamer nu.


Daar waar onze kamer voorheen een 'toonzaal' was, is die nu in vol gebruik door de katten genomen. Met alle attributen die daarbij horen.
Onze allereerste gezamenlijke aanschaf en sindsdien zeer gekoesterd: het jaren '30 theemeubeltje.
Wie had ooit gedacht dat daar nog eens een kat op zou liggen te slapen...


Ja, het is goed vertoeven in deze kamer.


Je wordt er wel een beetje moe van...





Maar dan kan je natuurlijk ook net als Tommie je heil boven op het bed gaan zoeken om een heerlijk dutje te gaan doen...


Reacties

Anoniem zei…
Hahaha, die Tommie!

En je hebt niet alleen mooie katten, maar ik zie ook een errug leuk theekastje...........
Anoniem zei…
SCHATER
(wie zou dat nu zijn ? ;-) )

Marie-A: een geweldig beeldverhaal met de nodige humor (as ever!).

Toch, ik vind het nog steeds errug opgeruimd hoor! Netjes netjes...mooie stoelen overigens, die onder die lakens ;-)
Anoniem zei…
Hahahaha. Geef ze een vinger.......

Tja...compleet overspoeld door de katten. Your house is never the same.

Maar ondanks dat ziet je huis er nog steeds als een plaatje uit.
(zo op het eerste gezicht).

Heerlijk logje.
Anoniem zei…
HAHAHA!
Ooooh,ik heb tranen in mijn ogen van het lachen!Marie-A,jij bent de humoristsche schijfster die ik ken!
(zoals altijd)hihihihi...

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!