ABVAKABO FNV bedankt

Tegenwoordig moet je om te woord gestaan te worden bij de Abvakabo een betaald nummer bellen. Niets mis mee, naast het maandelijks abonnement waarmee je op de standaard service kan rekenen is het niet vreemd om voor wat extra service als een antwoord op een vraag die niet op de website te vinden is te moeten betalen.

Maar, als je na 5 minuten wachten en betalen nog steeds niet geholpen wordt, dan denk je: ik betaal om te wachten en dát is niet de bedoeling. Ik wil immers well voor de service betalen, maar niet voor wachttijd waarin ik niet geholpen word.
We wilden enkel een adreswijziging naar het buitenland doorgeven, en aangezienvia de website enkel binnenlandse verhuizingen doorgegeven kunnen worden warenwe toch van dit servicenummer afhankelijk, dus toch maar wachten en wachten.

Op een gegeven moment waren we er wel klaar mee.
Dus, de verbinding werd verbroken en in plaats van een adreswijziging werd het een opzegbrief, met een opmerking naar het wachtmuziekje dat passender was geweest bij de begrafenisverzekeraar die ik daarvoor had gebeld. (en naar we later vernamen door vele andere
(ex)leden werd omschreven 'je kan wel horen dat het niet goed gaat met de Abvakabo').

Vanavond om half zeven toen de buurvrouw (toevallig ook mijn moeder) aan een heerlijk bord eten poogde te schuiven werd zij gebeld door de Abvakabo met de vraag of Rob van der Kooij aanwezig was.
Hoe komen ze aan dat telefoonnummer? Terwijl mijn moeder aan de capucijners zat, moest ik met onpaste ongemakkelijkheid bij haar in de huiskamer dit telefoontje afhandelen. Belachelijk!

Hoe ze aan dat nummer kwamen en niet via het postadres reageerden? Ze hadden het postadres niet doorgekregen, pffff. Ten eerste ontvangen we al 8 jaar post van deze organisatie hier en ten tweede, als ze dat adres niet hadden gehad hadden ze ook niet in de telefoongids kunnen vinden dat op dat adres mijn buurvrouw, namelijk mijn moeder woont om dat telefoonnummer te bellen.

Ik weet dat de overigens aardige dame aan de telefoon niet hoofdelijk aansprakelijk is hiervoor, maar het is toch van de zotte dat je in de huiskamer bij je buurvrouw onder haar eten moet vertellen dat je echt niet opnieuw lid van de Abvakabo wil worden.

ABVAKABO, u namens mijn man bedankt voor al die jaren lidmaatschap.

Reacties

Anoniem zei…
Nu maar hopen dat je echt niet meer lid bent van de ABVAKABO want je weet maar nooit :-)
Succes met alle verhuisdingetjes die telefonisch moeten gebeuren!
Anoniem zei…
""maar het is toch van de zotte dat je in de huiskamer bij je buurvrouw onder haar eten moet vertellen dat je echt niet opnieuw lid van de Abvakabo wil worden.""

Amen!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd