"Huisdieren lopen weg van oppasadres"

Vandaag in het Algemeen Dagblad een bericht vanuit Rotterdam over met de vakantie uitbestede huisdieren die weglopen van het oppasadres.

Doppie is NIET weggelopen! En ook niet uit logeren gegaan.

Ik ontving de tip naar dit artikel van Annemiek (fan de Grutte Ferlieding), want: dit is Doppie! En Doppie is helemaal niet zoals nu gesuggereerd lijkt op een adres in Rotterdam gedumpt omdat wij zo nodig op vakantie moesten.
Doppie vreet zijn blikken nog steeds lekker in Georgsdorf. En ook heb ik helaas nog geen vakantie... en als ik die wel heb krijg je mij met geen 10 stokken mijn huis uit en onze katten dus ook niet!

Het is heel jammer dat deze foto 'per ongeluk' op de site van het AD terecht is gekomen en de copyrighttekst er net zo per ongeluk vanaf is gevallen.
Ik heb vanmiddag inmiddels twee reacties op het artikel verzonden, maar aangezien deze worden gefilterd is er (nog) niets van te zien op de site van het AD.

toevoeging 31-07-2009: gisteren is aan het eind van de middag de foto van Doppie vervangen door een andere, dit maal wel met bronvermelding. De reacties op het artikel slaan nu nergens meer op, maar mijn poging een reactie te plaatsen waarin dit verklaard wordt is mislukt: deze werd niet vrij gegeven.

Reacties

Judith zei…
Nou zeg, belachelijk!! Wat een lef zeg. Staan jullie er mooi op zo!

je moet maar zo denken, zelfs van het AD komen ze nog op mijn site terecht...

ps dit is even vanaf Marcel zijn computer, een van de weinige sites die het WEL doen
Ik dacht HEEEEEE Judith haar laptop doet het weer! Niet dus...
Hopelijk komt daar vanavond verandering in!

Je de gevoelens zijn hier ook wel gemengd, het is weer Doppie die in de schijnwerpers staat en nu zelfs bij het AD, maar toch, de manier waarop zoiets dan gaat blijft jammer.
Anoniem zei…
jeetje,hoe komen ze aan deze foto vraag ik me nu af?? Wat een vreselijke lieve kop he? En heerlijk bij jullie in huis ,na,na,nanana!
Groetjes Bea
Puck zei…
Ik dacht "mijn" Doppie in de krant??
Gelukkig staat je reactie er nu wel bij zag ik.

Zelfs bij mij gemengde gevoelens, dus bij jullie helemaal.
Doppie-lief met z'n snoetje in de krant, zomaar gebruikt, het moest niet mogen, echt niet, maar heel stiekem wel een beetje trots dat ie er zo mooi opstaat (sorry).

Hoop dat er nog wel een excuus of een bronvermelding aankomt voor je.
Petra zei…
Waarom nemen ze een foto bij zo'n artikel van een kat die duidelijk niet aan zijn lot is overgelaten. Of zouden ze gedacht hebben dat hij alleen thuis is achtergelaten met een stapel blikjes die hij zelf moet openmaken?
Anoniem zei…
Als Elisabeth uit Elst heb ik ook maar even commentaar geleverd :-)

Marlies uit Renkum
Anoniem zei…
Ik keek net even op het AD: mijn reactie staat er niet bij (ik zei dat ze illegaal en gemakzuchtig bezig waren) maar zag wel dat er een nu een andere foto bijstaat, met bronvermelding!

1-0 voor de Doppiefans!

Marlies
Het is niet te geloven!!! Ze doen dus WEL aan bronvermeldingen. Nou, gelukkig is Doppie verdwenen, het bewijs dat het ooit anders was zal hier nog lang prijken...
Ron zei…
Ze maken zich er zo wel heel gemakkelijk van af zeg. Één ding is zeker: Nederland weet wie Doppie is!
annemiek zei…
We zullen de kranten in de gaten houden wat er nu weer voor spannends gaat gebeuren in Duitsland!!!!!!!
Zo zie je maar je had te snel gezegd dat er niets te melden viel in de komkommertijd.
Dan vraag je erom!!!!!!!!!!

Geen jaar lang gratis voeding neem ik dus aan.
Wel een BNér van een kat inmiddels.


groetjes annemiek

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd