Lekker met z'n allen buiten


Warm he. Pas tegen de avond begint het een beetje redelijk te worden kwa temperatuur. Maar, ondanks dat ik af en toe verzucht dat het nu toch wel erg warm wordt is het ook wel heel erg genieten.

Bij ons mogen de katten niet vrij rond lopen, maar af en toe mogen er een paar onder toezicht de benen strekken. Meestal niet meer dan drie tegelijk, omdat we anders het overzicht kwijt raken. Maar heeeel af en toe wordt er een uitzondering gemaakt en dan is het dikke pret om overal in de tuin verschillende kleurtjes harige lijfjes te zien lopen.


Scar, Sauterne, Yasur en Mugje

Mijntje

Doppie, Mijntje, Scar en Yasur


Scar

Scar

Reacties

Anoniem zei…
Wat een mooie foto's.dat hoef ik hier niet te doen hoor,dan zijn ze gelijk weg,ik durf het niet eens...
Heerlijk voor ze,groetjes Bea
Hier kan het ook maar hooguit 20 minuten hoor, daarna gaan ze hun eigen weg en kan ik roepen tot ik een ons weeg.
Mugje kwam ook niet zomaar meer terug, daar heb ik voor onder de dennen moeten tijgeren om haar terug te krijgen. Die laat ik normaal ook niet zomaar buiten.
Anoniem zei…
Prachtig, hoor, die beestjes heerlijk aan 't genieten. Ik zou ook mijn tenen bij elkaar knijpen bij zo'n avontuur met zoveel katten tegelijk.

Skogge komt gelukkig altijd als ik roep. Wat erg goed werkt om haar binnen te krijgen is rammelen met een sleutelbos(je). Dat gerinkel zorgt ervoor dat ze aan komt stuiven! Geen idee waarom, maar 't werkt.

Maar ja, dat is er maar één en ze is gewend aan buiten zijn.

Marlies
Anoniem zei…
Geweldig Marie-A, gaan jullie de tuin nog afzetten?
groetjes Patty
HOI Patty! Nee afzetten dat wordt een te groots kwarwei en de oplossing voor de ren waar we een offerte voor hebben laten doen is ook nog niet naar tevredenheid. Dan moeten we namelijk door de ren naar buiten met de hond om hem uit te laten.
Er is vast nog een andere briljante oplossing, alleen die hebben we nog niet gevonden. Dus laten we nu om de paar dagen bij goed weer de katten buiten rennen. Langer kan niet, want op het moment dat ze buiten gewend raken, gaan ze verder dan de tuin.
Anoniem zei…
Hmmmm jullie hebben natuurlijk wel een enorme grote tuin ja.

Denk denk denk. Jullie zullen al het mogelijke al hebben bedacht hihi, maarreh: zo'n tunnel bijvoorbeeld naar een afgezet stuk? (via een raam en dan van die roldingen bij de schutting).(Hoezo ben ik eigenwijs).

Maar zo uitlaten is natuurlijk ook een optie, wel heel spannend vind ik hoor. :-)))

groetjes Patty
Puck zei…
Ik zou het ook in mijn broek doen! Maar als ze dichtbij blijven en naar je luisteren .....

Maar wat een genot, voor hen en voor ons om ze zo te zien, die staarten!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd