Bubbbbbbbeltjesplastic!!!

Ik dacht dat ik de enige was met deze tic.

Als ik bubbeltjesplastic zie, moet ik me uit alle macht bedwingen om die bubbeltjes niet in het wilde weg kapot te gaan drukken.

Dat gevoel van die lucht die eerst weerstand geeft en uiteindelijk niet meer weg kan, dan de bevrijdende PATS van het moment dat het bubbeltje uiteenspat en vervolgens de drift om het volgende bubbeltje te lijf te gaan...

Daar tegenover staat dat je dit plastic weer voor allerlei andere doeleinden kan gebruiken en kapot knijpen dus zonde is, en dat levert weer een rem op. Wat het knijpen niet meer zo lekker maakt.

Maar ik ben niet de enige blijkbaar, er is een bedrijf dat op deze drang ingesprongen is en de Poptastic heeft ontworpen. Dit is een soort van electronisch bubbeltjesplastic dat nooit opraakt en voor niks anders is te gebruiken.


   

Zou het echt dezelfde ervaring geven?
Voor wie het als Sinterklaasgift uit proberen wil: deze gadget is te koop bij bestel.nl voor € 7,99 excl. verzendkosten.

Reacties

Anoniem zei…
Haha, ook ik heb die "afwijking"!

Voor iemand op mijn werk moesten we een rol met grote bubbels bestellen, joh, zo groot als een vroegere rijksdaalder.
Lang zo leuk niet!

Zit te twijfelen over die gadget, maar volgens mij is het lang zo leuk niet .............
Oh die collega heeft 'het' gevoel gemist, dat kan niet anders. Die druk onder je duim bij zo'n klein bubbeltje is zoveel intenser dan wanneer je dat met grote bubbels zou doen.
Misschien doet jouw collega het stiekum met zijn/haar grote teen?
Anoniem zei…
Oh dat heb ik ook!
Bij de verhuizing van een familielid was er ook heel veel van dat bubbelspul, maar bij mij gaat het altijd heel snel op aangezien ik het aandraai en dan gaat alles tegelijk... pafpafpafpafpafpafpaf... Lijkt me wel grappig, zo'n gadget, maar ach...

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd