Herfst

Het is altijd leuk om Tommie vanaf buiten te fotograferen. Hij trekt dan zo'n trouw koppie en snapt niet waarom het vrouwtje daar nou buiten staat en hij niet bij haar kan komen...

Wat hij en ook het vrouwtje op dit moment niet wisten, is dat Doppie en Sauterne bij de voordeur die op een kiertje stond, snode plannen smeedden.

Het gevolg was dat ik veel en veel langer dan bedoeld buiten moest blijven, aangezien die twee donderstralen de voordeur dicht hadden geduwd, de achterdeur nog op slot zat en Rob nog op bed lag en ik hem niet wakker wilde maken.

Reacties

Anoniem zei…
Wat een donderstenen die Doppie en Sauterne!!
Hoop dat je niet al te koud geworden bent.

Tommie is wederom prachtig en idd, wat een aandoenlijk en lief koppie.
Mijn Sophietje snapt er ook niks van (glas) en het is 1 van de weinige momenten dat ze dan ook echt miauwt!!
Anoniem zei…
Wat kan Tommy mooi lijden :-).

Soms wilde ik dat Skogge achter het raam bleef zitten. Gisteren had ze een prachtig kauwtje gevangen. Monique had de vogel weten te bevrijden, maar we wisten niet hoe erg gewond hij was.

Uiteindelijk begon hij wat door de tuin te hippen. Maar het was duidelijk dat zijn vleugel was beschadigd door boskattentandjes.

Ik heb hem kunnen vangen en zolang in een kattenkennel (!) gezet. Gelukkig kwam de dierenambulance om hem op te halen.

(Daarna vonden we ook nog een dode muis in de tuin.)

We hebben goede hoop dat het kauwtje het toch haalt.

Wat een monster is die Skogge toch!

Marlies
oh oh Marlies, ik mag hopen dat Skogge een spaarpotje heeft waar ze jaarlijks flink uit kan doneren aan de dierenambulance! Wat een oerkat... Voor die muis was de dierenambulance te laat begrijp ik :-)
Sophietje is natuurlijk heel erg op mensen gericht, dan moet je ook niet aan de andere kant van het glas gaan staan, ze heeft groot gelijk. Wel lief he, dat ze zo aan je gehecht is.

Ze zal nu inmiddels al wel een hele dame zijn denk ik!
Ik vind dat blauw nog steeds een schitterende kleur, met name voor korthaarkatten want daarbij is het blauw ook echt diepblauw.
Anoniem zei…
Ach die Tommie, sjucht...

:-)

Was het lekker weer buiten Marie-A?
:-)))

Geen ontsnapte Doppie iig die op het dag gaat zitten ;-)
Anoniem zei…
Ja, het is een mooie dame geworden, geestig, lief en speels.
Vorige week gesteriliseerd (ze was wel behoorlijk manisch van de narcose!) en nu haar 2e kuurtje, omdat ze de onderhuids gehechte hechtdraad had gevonden!!
Een da in opleiding zei: wat een mooi raskatje! Hahaha, gefopt!
Zal je eerdaags weer foto's sturen, al is ze nog bijna gelijk aan de spelen-in-de-gieter-foto's!!

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!