Vrouwtje, dit is beter!

Na nog wat gerommel met pens en groenten, heb ik het nu aangepakt zoals het op barf-natuurlijk staat beschreven. De ongekookte groente heb ik dit keer met een staafmixer tot gort gemaakt. Doperwten mocht en dat hadden we nog in devriezer, en courgette mocht ook. Dat is altijd goed nieuws want waar we ook wonen, de courgette doet het altijd goed en levert vruchten af in een getale die we zelf niet aan kunnen om op te eten.
De knoflook heb ik na de ochtendboer over mijn bed heen van de vorige keer nu achterwege gelaten, wel heb ik er een plakje Duits brood doorheen gedaan.
Oh ja en de basis was 400 gram Smuldier Kip. Die Tommie overigens veel lekkerder vond dan Prins Total Care of Carnibest Lammix.
Hij vond het heerlijk en alles is op, de bak is zelfs nog een kwartier lang uitgelikt terwijl hij al leeg was.
De volgende stap is bevleesde botten. Verder dan een soepschenkel met vlees en kipkarkassen zijn we nog niet gekomen, we moeten eerst adressen vinden waar we dat kunnen gaan kopen.

Reacties

Anoniem zei…
Knapperd... ;-)
Anoniem zei…
Hm... Onze Lex is een moeilijke eter. Misschien dat hij dit ook beter te verhapstukken vind. Ik ga je oudere berichten eens bekijken.
@Henriette: Lex heeft ook echt zo'n verfijnd snoetje om te zien, wat je schrijft past helemaal bij hoe hij eruit ziet.

Heb je hem wel eens pens gegeven? Het is gore zooi om te ruiken te zien, maar Beer is er echt helemaal verzot op. Misschien dat je Lex daarmee ook wel kan verlekkeren.

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd