Tommie

Ik keek net zo naar Tommie, heel tevreden omdat hij van alle vleesjes mooi is aangekomen. Van 3,9 naar 4,2 kilo in een maand tijd. Hij is niet groot van stuk, maar daarbij echt heel erg mager. Vandaar dat ik hem zijn zin heb gegeven en hem nu veel rauw geef. Want dat vindt hij lekker.



Maar wat ik ineens ook zag, is dat zijn jeugd is verdwenen.
Ik zag altijd nog een kind in hem, maar hij is een kater geworden besef ik me ineens nu ik de foto's bekijk die ik heb gemaakt. 



En eigenlijk moet ik daar aan wennen. Het voelt als een afscheid.
Maar oh wat vind ik hem mooi.

Reacties

Anoniem zei…
Tommie is een jonge man geworden ;-)
en idd kleine diertjes worden groot...

Super dat Tommieboy vleesjes zo lekker vindt...het zal je verbazen hoe stevig hij zal gaan worden (wat spieren betreft). En het meisje hier? Poeh, ze is nu 16 maanden jong en ze heeft me toch een kraag waar je u tegen zegt...ze glanst en ze doet en ja, ze doet het goed op rauw...
Kusje voor Tommie en een Big hug voor jou xxxx Patty
Anoniem zei…
Carla Roodkapje:

Errug he :-). Ik ken dat wel, maar het is inderdaad een mooie man geworden. Hij kijkt superstoer!
Anoniem zei…
Ja joh, kleine jongetjes worden groot en gelukkig maar, maar dat het voelt als een afscheid snap ik heel goed.

Hij is idd werkelijk prachtig, om te kwijlen zo mooi zelfs ............ ;)
Anoniem zei…
Jij mag hem dan nu wel licht vinden! maar ik vind hem een kanjer..Smelt

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!