Animonda

Een tijdje terug registreerde ik me op de Animonda website als kattenfokker. Ik was namelijk erg enthousiast over de Carny (een schappelijk geprijsd blikvoer zonder plantaardige koolhydraten) waar we een hele stapel van in huis hebben gehaald. Nou kent Animonda heel wat meer producten in haar lijn dan enkel de Carny.
Geheel onverwacht werd er deze week een enorm zware doos aan de deur afgeleverd. Wat kon dat nou zijn? Ik had niets besteld. Ik zag Rob alweer kijken, ik laat namelijk ook regelmatig kattenvoer aanrukken terwijl er hier nog genoeg in huis is en hij het daar niet mee eens is. Maar ik wist dit keer echt van niks.

De doos ging snel open en ik bleef maar zakjes, blikken en kuipjes uitladen terwijl Rob opmerkte dat ik dat toch zeker WEL besteld had, want zoveel geeft geen enkel bedrijf gratis weg. Want het ging niet om proefzakjes, maar om de gewone verkoopverpakkingsmaten.


Maar nee, allemaal als proefpakket, als welkom als nieuw lid van de fokkersdienst. Heel slim, want binnenkort opent de winkel waar je tegen fokkerskortingen kan bestellen.

Ik vrees dat dit enkel voor inwoners van Duitsland is weggelegd, maar troost je: jij als Nederlands ingezetene kan weer met streepjescodes gourmetbankjes enzo sparen...

In ieder geval zal hier de aankomende tijd goed gesmuld worden, en uiteindelijk zullen de bevindingen uiteraard op onze kattenvoedersweblog worden gepubliceerd.

Reacties

Anoniem zei…
Geweldig!!
Animonda is perfekt voer. Wat zullen de katzels zzzzmullen!!
Anoniem zei…
Ok, voor fokkers mss niet echt een optie, maar voor de particulier prima te verkrijgen in bijna elke dierenspeciaalzaak. Het zal menigeen verrassen wat voor uitgebreid assortiment Animonda heeft. Hier werd het goed gegeten iig (door de kat dan he)
Anoniem zei…
Ja dankzij jou koos ik aanvankelijk ook voor de Carny! 01
..
(dat was de reactie van Doppie die even meetikte)
Vooral de multivlees vinden ze hier lekker. Nu de harde brokken nog.

Maar ik zou niet weten of het voor fokkers oninteressant is, misschien is het in Nederland niet in 10 kg verpakkingen verkrijgbaar? Want met die kleine verpakkingen zou je leeglopen op een groep verpakkingen inderdaad.
Anoniem zei…
oef ik ben een beetje koortsig, ik bedoel groep katten en niet verpakkingen.
Anoniem zei…
*grinnik* Nee hier zijn alleen de kleine zakjes verkrijgbaar, maar ik had natuurlijk wel die van deluxe. Idd niet te betalen hoor voor een groep katten...Ik weet natuurlijk nu niet of inmiddels grotere verpakkingen verkrijgbaar zijn ;-) Maar het assortiment blik is waanzinnig vind ik, ook de ocean serie, nou, dat werd hier met smaak naar binnen gewerkt!!
Er zit ook een blikje ocean bij dus ik ben benieuwd. Niet alle katten hier lusten vis, dus de meningen zullen misschien verdeeld zijn.

In het oosten van Nederland is Animonda helaas nergens bij dierenwinkels verkrijgbaar. Dus daar ben je al aangewezen op internetwinkels. Volgens mij geven de mensen hier minder geld aan kattenvoer uit. Het betere werk aan KVV kan je ook hier enkel op bestelling bij kennels en catteries krijgen. Volgens mij zitten ze in deze streken massaal aan de Aldi en Lidl brokken :-) en daar heb ik dan ook maar een zak van voor de hond gekocht om hem ook eens met wat anders te verblijden.
Anoniem zei…
Zo bofkont, dat vinden je katten zeker wel lekker!

Die van mij zijn er dol op, ik heb alleen de droge brokken nog niet geprobeerd.
Ik vind het wel aardig aan de prijs.
Met 11 kittens(Feinsten fans) en 7 groten, blijf ik kuipjes open rukken. Ook jammer is dat de meeste de droge brokjes van RC nu laten staan en wachtern gewoon tot er weer wat lekkers opengemaakt word om dan masaal aan te vallen.

doei Hennie
Oh Hennie, ik zie het helemaal voor me. De verwende drollen! Ja dan loop je er helemaal op leeg, dat von Feinsten is volgens mij 1 van de duurste in de hele lijn. Daarom was ik zelf met Carny begonnen want die vond ik nog wel te doen. Er zitten in dit pakket ook van die grote blikken (ziet eruit als de goedkoopsten), ik vrees dat er daarbij neusjes opgehaald gaan worden hier... ;-)
Anoniem zei…
En? hebben ze de neusjes opgehaald?
Zelfs de queen hier vond het heerlijk hoor!
@Patty: Ik heb het nog niet gegeven.
Ik heb namelijk een winkel gevonden waar ze een walhalla aan diepvriesproducten hebben en heb dus Carnibest lammix in huis en Prins Total Care. Van dat laatste heeft Tommie net een half bolletje opgegeten, de andere helft is door Mijntje en Doppie copaan gemaakt.
Anoniem zei…
Go Tommie Go Tommie! gewoon lekkerrrrauwwwww ;-)

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd