Oei, toch weer 'gegroeid'

Na een hele lange tijd van stilte op onze kattenvoedersweblog, waar met name ons eigen team van katten aan kattenvoerbespreking doet, vond ik tijd dat er weer eens wat leven in geblazen zou worden. Ondanks het feit dat Doppie op dieet is. De Royal Canin Pure Feline Slank was op, dus had ik een zakje ProPlan light gekocht. Dat klonk wel goed voor een dikke kat. En toen ik daarmee thuis kwam (plus wat gratis pouches whiskas en royal canin), bleek er ook net een pakketje van Aninmonda geleverd te zijn met een probeerverpakking Vom Feinsten met Forel.

Voeren maar!!

De volgende dag, oei....:

Van Gewichtscurve Doppie

Gelukkig zat er bij de ProPlan ook iets waar Doppie maar geen genoeg van kan krijgen, en waar hij nooit echt van zal aankomen!

De waterautomaat van ProPlan


De waterautomaat van ProPlan

Reacties

Anoniem zei…
Wat een ding! Da's wat voor Skogge want die wil aan elke kraan lebberen (in de keuken, in bad, etc) die ze tegenkomt.

Ze drinkt dan echter zo haastig dat ze daarna meestal moet hoesten. Niet handig. En ik vergeet 't nog wel eens uit te zetten na gebruik...

Marlies
Petra zei…
Dat is een handig apparaat. Dat zullen de kraandrinkers hier ook wel leuk vinden!
Puck zei…
En hier!!
Sophie is hier de waterfreak! Alles, maar dan ook alles wat met water te maken heeft, MOET ze iets mee doen.
Elke dag bijvoorbeeld gooit ze de waterbakjes om, echt elke dag, wanhopig word ik er van.
Ze hengelt in gieters en gooit ze om, komt bij me op het aanrecht als ik afwas, zit voor de wasmachien als ie draait en zo kan ik wel even doorgaan.
Dus eentje voor Sophie? Of juist niet??

Heb je die online gekocht Marie-Angelique?? En wat kostte die? (ja, blijf Nederlander!)
Anoniem zei…
Wat een gaaf ding!! Ook Codootje gooit af en toe een waterbakje om, niet te vaak gelukkig, maar wat zijn sommige katten er toch gek op om met water te spelen he, zo leuk vind ik dat ...
http://catspace.punt.nl/
Ik kreeg dit geval gratis bij 1,5 kilo ProPlan bij Zooplus (online inderdaad), maar ik zie dat deze week de aanbieding helaas alweer voorbij is :-(
GRATIS dus (ja ook ik blijf Nederlander...)
Anoniem zei…
Ik zit er over te denken om er zelf een te maken. Een bidonhouder omgekeerd aan een stokje/paaltje bevestigen, bidon erin, bakje eronder. Moet lukken. Nu nog even doen :-).

Marlies
@Marlies: dat zou op zich een idee zijn, maar dan moet je wel een lekke bidon nemen want eentje waarvan de fles helemaal luchtdicht is zal niet leeglopen als die op de kop hangt. Het ProPlan reservoirtje is dan ook gewoon open aan de bovenkant.
Anoniem zei…
halen we toch de bodem eruit :-)

Marlies
Jij bent niet voor 1 gat te vangen!!! ;-)
Anoniem zei…
Skogge ook niet (voor een gat te vangen): komt iedere dag thuis met een jonge merel. Sommige kunnen we redden, andere niet. We noemen haar nu maar de Moordse Boskat.

Maar het blijft zo'n prachtig beest. Nooit heb ik mooiere kattenogen gezien. En ze kijkt me ook recht aan als ze wat van me wil.

Voor de vogeltjes is ze een monster, voor ons is ze geweldig. Tel uit je winst.

Marlies

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!