Grasinspectie

Mmm, lekker weer vandaag. Tijd om in de tuin te vertoeven.


Van Weblog Noorse boskatten




Van Weblog Noorse boskatten
Hé een ... ja wat eigenlijk. Weet ik eigenlijk ook niet, maar het bewoog!



Van Weblog Noorse boskatten
Helaas, ik heb het gemist.


Van Weblog Noorse boskatten
Dit gras is eigenlijk best wel hoog zeg.


Even kijken bij de buren. Ja, die hebben hun tuin netjes geschoffeld.

Van Weblog Noorse boskatten

 "Vrouwtje, jullie moeten het gras maaien!"


Van Weblog Noorse boskatten


Van Weblog Noorse boskatten
"BEN JIJ HELEMAAL GEK, DIT GRAS IS HEEEEEEEEEEERLIJK!!!"

Reacties

Puck zei…
Wat een genot om naar deze 2 te kijken die zo genieten van het buiten-zijn.

En Doppie, leuke 'schele' Doppie, steelt nog steeds mijn hart!

Na deze acties moest je ze alle-2 (weer) kammen zo te zien ;).
Anoniem zei…
Wat heeft hij toch een lief scheel aandoenlijk koppie, heerlijk dier om te zien...

Tuurlijk is dat gras zo helemaal geweldig, heb je tenminste iets om in te springen, te rollenbollen...hahahaha, lief om ze zo te zien...

Nou die kitten erbij doen we maar niet...ze ( Fox ) zat net nog als een speenvarkentje te gillen toen Codey heel voorzichtig in haar buurt kwam om even te snuffelen...
Het begint echt supervermoeiend te worden..

greetzzzzzzzzz
http://catspace.punt.nl/
Anoniem zei…
Heejjj...

Uitleg staat op mijn weblog, en nee ...het is absoluut geen oplossing, het klopt gewoon niet...stomme zet, enorme stomme zet van me...

catspace.punt..
Anoniem zei…
Heejjjj...

Wat een gedoe he, ja een kat in het nauw, nou zo voel ik me wel ja...

Ik kan er gewoon absoluut niet tegen om haar zo te zien, dat doet me echt teveel verdriet...helemaal verstijft en strak, wil niet meer door het huis lopen, ligt alleen maar op de stoel en niemand krijgt haar daar meer vanaf, vreselijk gewoon, dat is toch geen leven voor haar??

Fox was eigenlijk de kat van mijn dochter, er zit wel een verhaal achter...

Naja, we proberen het gewoon, ik ga straks weer op pad om te kijken of er nog iets homeopatisch te vinden is voor haar...
Ik weet van Avena Sativa, maar heb geen idee of een kat dat ook mag hebben..

Catspace

greetzzzzzzzz
Anoniem zei…
11 MAANDEN!!!
Houd op he, wil je me een zenuweninzinking aanpraten ofzo?
Hhhahahahahahahahha..
HEt is geen Avena sativa geworden maar passieflora , moet ook geweldig helpen, die rescue remedie doet helemaal niks!!

Groetjes catspace
Anoniem zei…
Hoiii...

NEe hoor, ze is echt vreselijk bang...
Heb haar vanmiddag even bij me genomen en pas na een minuut of 15 ging ze ontspannen..
Het wordt echt niks met die twee, net viel Codey Fox opeens aan, begrijp er niets meer van, ze zat gewoon onder tafel helemaal niets te doen...maar nu begint hij raar tegen haar te doen...

Ben het helemaal zat eerlijk gezegd..
EN die Bach helpt echt helemaal niets nee, de eerste dag wel iets leek het, maar ja dat is denk ik ook logisch, ze is er nu aan gewend en het doet gewoon niets..

Weet ff niet meer zo goed wat ik moet doen, Fox zit, ligt en leeft onder tafel, vreselijk gewoon..
Ze gaat alleen 's nachts op de bak en overdag alleen als ik haar breng..

Zit even vast met die twee..
groetjes
Anoniem zei…
hahahahaha die Doppie !!

:-)))

liefs Pat

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!