Ja hoor, hij staat


Vandaag zijn we weer druk geweest om het huis in kerstsfeer te brengen. Zoals gebruikelijk ging er weer een hele discussie aan vooraf. Want wat ik een megagrote boom vind, vindt Rob een klein miezerig ding.

Vandaag moest het er dan toch van komen: als we nu niet zouden slagen, dan zouden we het dit jaar zonder boom doen.
Gelukkig was het Rob die toegaf, en gingen we met een standaard maatje Nordman in een netje verpakt weer terug naar huis. 

Het bleek dat we alle lampjes vorig jaar hadden weggegooid, dus moesten we er nog wel even opnieuw uit, maar met hulp van de katten staat alles nu.

Bij Sauterne branden de lichtjes ook al zoals je ziet.

Reacties

Anoniem zei…
Haha ,.......... heb jij toch gewonnen!!!
Maar ik vind het een groot kleintje hoor.
natuurlijk zijn jullie katten er helemaal blij mee zo te zien.

groetjes,
Hennie
Anoniem zei…
Ha!
Dat jullie het durven vind ik al knap!
Hier zou die kleine Sophie al snel in de top heen en weer zwaaien: joehoe vrouwtje, hier ben ik!
En wat een heerlijke foto's van Tommie, Sauterne met de mooie ogen en Mug, een feest!

Ken je deze al:
http://www.jacquielawson.com/preview.asp?cont=1&hdn=0&pv=3150426
Anoniem zei…
Mijn kerstboompje past gewoon in de vensterbank en in de kerststal past alleen het puntje van de staart van 1 kat. Dus jullie booom en kerststal zijn echt megagroot
:-)
Alvast fijne kerstdagen!

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!