Waar of niet waar?

Je bent kattenliefhebber en deelt het huis met 15 katten.

Je weet inmiddels dat het bij twee van de 15 wel eens voor kan komen dat ze ergens een plasje achter laten. Op het stapeltje papieren naast je monitor, op de mat bij de voordeur of... ja, waar eigenlijk? Want je weet toch zeker dat je wat ruikt. Maar waar dan toch?

Na een half uur zoeken is de plaats ongeveer bepaald: het moet ergens in de hal, op de trap of misschien zelfs wel in de berging zijn.

De urinevlek detector. HET antwoord op deze gek makende zoektocht.

De voor het blote oog onzichtbare urinevlekken zijn met dit apparaat gemakkelijk op te sporen. De in urine aanwezige (opgedroogde) zouten zullen door de detector oplichten: en tjakka!

Nu alleen nog iets waarmee de stinkende plek echt goed behandeld kan worden...

Reacties

Anoniem zei…
Cat scene investigation: CSI!

Ik kijk altijd goed naar Mientje, die vindt Duko's plasjes altijd feilloos :-).

Marlies
Het verschil alleen is dat Mientje onbetaalbaar is :-) en dit geval nog daadwerkelijk te koop is ook.
Anoniem zei…
Ik heb er, geloof ik, geen last van. Of ik moet zo'n CSI-ding (leuk gevonden!) aanschaffen ;)
Wat moet dat kosten??

Maarre, zou je niet beter af zijn met een preventief iets?? (wat-dat-dan-ook-moge-zijn)
Anoniem zei…
Hahahaha wat een giller! (dat apparaat, niet de plasjes)
Anoniem zei…
Dat apparaat verkopen ze bij Ecodor, maar ook iets om de "geurtjes" weg te werken!
http://www.ecodor-geurbestrijding.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=133&Itemid=409&lang=nl&virtuemart=dc6f377ade635342f1d4da293124df86
Weer een probleem opgelost !?!
Anoniem zei…
Ben al tijden op zoek naar een ideaal product, vanwege Eirene(mijn 'pissing princess'). Ze plast al een stuk minder in het huis, maar ze is nog niet helemaal beter.
De laatste keer dat mijn broer over was uit de States heeft hij dit product voor mij meegenomen. Het is geen echt schoonmaakmiddel (de vlekken in mijn houten vloer blijven....) maar het haalt wel de geur weg.
Ik had een plek op mijn oude bank zitten. Na het behandelen rook hij weer lekker en de vlek was ook weg en kon ik hem verkopen ipv weggooien:-)

http://www.urineoff.com/Cats.php
Zowel dat door Marian als door Coby genoemd klinken allebei heel geloofwaardig.
Gelukkig hebben wij zelf sinds maanden geen last meer van 'wildplassers'. Maar dat kan zo maar weer anders zijn weet ik uit ervaring.
Bedamkt voor de tips!
Anoniem zei…
In dat soort gevallen zet ik altijd de meest macho kater hier in huis in de arena. Die weet de plekken feilloos te spotten.
Maar zeer zeker een erg handig apparaat zo'n detector. !

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!