Hoe het nu met Alpha en Beta gaat

Hoe vreemd het ook klinkt, ik heb de voet van Beta de eerste dagen twee maal per dag voorzichtig gemasseerd opdat de kromming zich zou ontspannen. Met het idee dat het nog
zachte kraakbeen te vormen moest zijn. En niet zonder resultaat!



Beide voetjes zijn nu volledig normaal.

Helaas ging dit niet op voor Alpha. De verstijving zat echt vast en was pijnlijk als ik er beweging in probeerde te krijgen. Daar heb ik dus vanaf gezien. Het gevolg is nu een op 1 poot rond hippende Alpha die zich op die manier ook prima redt.

De twee samen, voor de foto heb ik Alpha even ondersteund.


Ondertussen zit ma Kuifkriel op het nest voor een Gamma, Delta, Epsilon...

Ik ben benieuwd of zij het er beter vanaf brengt dan onze Covatutto.

Reacties

Anoniem zei…
Wat heb je dat goed gedaan Marie-A!!!
Anoniem zei…
Het zijn wel schatjes zeg (smelt)
Top dat je pootje van Beta zo goed is opgeknapt.
Hennie

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!