De heks en het mooie vrije meisje

Sauterne loopt graag in de tuin buiten, luchtjes snuiven en grasjes eten. Maar onze tuin is (nog) niet beveiligd tegen uitbrekende katten en hond, vandaar dat dit eigenlijk niet mag.

Maar Sauterne weet minstens één keer per dag met ons door de achterdeur mee naar buiten te schieten. Meestal laat ik haar dan eventjes haar gang gaan, maar na niet al te lange tijd als ik zelf weer naar binnen wil, moet ze toch echt mee naar binnen komen.

En dat gaat dan zo:









Reacties

Anoniem zei…
Wow, Marie-Angelique,
wat is 't toch een prachtig beest!

Skogge geniet ook zo vreselijk van het buiten zijn. Zo heeft ze haar 'eigen' boom in het parkje tegenover ons huis. Daar ligt ze altijd onder en tegen de stam aan.

Vanuit de keuken zie je dan haar snuit en/of haar staart aan de zijkanten uitsteken.

En, ze komt altijd als je roept of fluit. Da's een hele geruststelling als je zo een buitenkat hebt.

Wat fijn dat Sauterne ook af en toe lekker naar buiten kan. Maar wel ook eng met zo'n weg voor de deur!

Marlies
Anoniem zei…
hahaha, doet me erg denken aan mijn vorige kat LouLou.
Dol op het balkon, lekker snuiven en uitwaaien. Avonden lang zat ze op de tafel gewoon maar wat te kijken, met haar neusje in de wind.
Als ik naar bed wilde moest ik vreselijk mijn best doen haar naar binnen te praten.
Als ik zei, kom, we gaan slapen, 'hoorde' ik haar zeggen, waarom??
Als ik niet uitkeek, glipte ze snel terug voordat ik de deur gesloten had. En ja, ik heb haar natuurlijk wel eens per ongeluk opgesloten, maar had dat gelukkig snel door!

Heerlijke foto's, heerlijke kat, die Sauterne!
Anoniem zei…
zoals zo vaak gezegd...wat een prachtig meiske...

:-)))

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd