Trap training

Die trap is wel HEEL stijl.

Reacties

Anoniem zei…
WRAAAHHHH wat eng!!! Eh, maar voor wie? Voor de kittens of voor jullie? ;-)
Ziet er spannend uit hoor!
groetjes Patty, Clarissa en Lolita
Anoniem zei…
Griebels!!!
Kittens en trappen.
Hier houden wij ook altijd ons hart vast.
Anoniem zei…
Wij houden ook ons hart vast maar ook om wat Patty al schrijft: wij zijn er zelf ook al eens vanaf gevallen niet zonder gevolgen.

Vandaar dat ook alleen de grote kittens naar beneden mogen en de kleine nog achter een barricade van opgevouwen verhuisdozen bivakkeert (handig toch die dingen).
Anoniem zei…
OK toegegeven, die linksboven is Jente. Maar die hield ik goed in de gaten.
Anoniem zei…
OMG!
Moet die muis daar rechts niet weg? Of is dat een pauze-trap-trede?
Van mij zou niemand zonder begeleiding naar beneden mogen, maar ja, het komt toch allemaal weer neer op loslaten, maar nu wel erg letterlijk! Dus training!!!
Anoniem zei…
Heej Jente!!!!! Lijkt mij ook wel leuk, trap op trap af!!Hebben wij niet,trappen.Pootje van Lolita
Anoniem zei…
Het was wel eng en hoog hoor, ik vind die trap toch niet meer zo leuk, mijn broertje Tommie is er vandaag vanaf gerold.
Er was niks aan de hand maar hij is niet zo stoer en piepte als een muis.
Nu ben ik toch wel een stuk voorzichtiger, ik ga niet meer over die plank klimmen.
Die grote mensen die zitten er nu ook bovenop, dus ik denk ook niet meer dat me dat zou lukken.

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd