Francien's dozenwedstrijd

Niet dat ik er aan heb meegedaan. Ik kan me niet herinneren dat ik me in haar adreslijst heb laten zetten, maar ik werd een paar weken geleden toch gewezen op haar dozenwedstrijd, een leuk initiatief.

Maar zoals gewoonlijk ben ik weer net te laat met dingen in te zenden, dus dan komen hier onze dozen/tassenfoto's maar op onze weblog.

Mijntje

Dit is Mijntje, jaren geleden. Deze boodschappentas was mooier dan mooi want er zaten ook nog eens kranten in.


Hier Skogge en Doppie, met op de achtergrond Rob. In het kader van de op handen zijnde verhuizing wordt er geruimd. Dus ook alle oude sokken met dunne plekken, zo getuige de stapel links. Waarom het doosje? Wij hebben de vreemde gewoonte om onze sokken in de kast in een schoenendoos te bewaren.


En dan Skogge en Murre (voorheen Padde), samen in een doosje dat al een hele geschiedenis heeft hier. Een goede cognac ging er aan vooraf en nu hebben we nog jaren lang napret ervan.

Reacties

Anoniem zei…
OHHHHH wat een geweldige tassen/dozenfoto's!!! Wat ZONDE dat je niet hebt meegedaan... Nu ja, roepen we je hierbij toch uit tot winnares van de Dozenwedstrijd?
Anoniem zei…
Mijn stem heb je ook hoor!

Ik kreeg ooit eens met Sinterklaas een prachtsurprise. Van een doos een soort poppenhuis gemaakt.
3 Keer raden wie daar maanden gewoond heeft!
De poes, LouLou, ze is er niet meer, maar wat hield ze van dozen, tassen, lege kerstpakketten (met stro!) en tassen!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd