PR

Sinds onze verhuizing een jaar geleden had ik twee grote dromen die ik nog graag een keer in vervulling zag gaan: een naambordje bij de voordeur met een Noorse boskat erop en een groot bord met de Moeshoekmuis aan de weg.

Vandaag is de eerste droom waarheid geworden:


Dit naamschild is een geschenk van voormalige buren van de Moeshoekweg. Gepaintbrusht op metaal, een echt kunststukje vind ik. Op dit schild is onze Mijntje afgebeeld.
Bedankt H & H!

Blijft nog staan de tweede droom, die waarschijnlijk nooit waarheid zal worden: de Moeshoekmuis.

Dus droom ik nog maar even voort...

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Marie-A,wat stil is het zonder de lijst zeg....maar afijn,je hebt een prachtig bord bij de deur en die muis vindt ik geinig!!!
Alles goed bij jullie?
Groetjes Bea

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd