Facebook

Gisteren kreeg ik een uitnodiging voor Facebook. Mijn nieuwsgierigheid overwon, en ik probeerde me aan te melden om vrienden te kunnen worden met degene die me uitnodigde (daar ben ik in het echt ook al vrienden mee, maar stel je voor dat ik die vriendschap op Facebook zou afwijzen...).

Ik snap nu waarom ik niet op mijn gebruikelijke adres een uitnodiging kreeg, met mijn eigen naam.
Eerste poging:

Nou, dat lukte dus niet op mijn standaard mailadres. Dan maar een andere aangemaakt.


WEER niet. Nu is mijn eigen roepnaam niet goedgekeurd. Wat is er mis met mijn naam? Ok, hij is lang, maar het is wel mijn naam en ik vind daar niets mis mee!

Ik geef het op. Wie ons via facebook wil bereiken, kan dat doen via Doppie zijn adres:
doppie[apestaartje]noorseboskatten.net

Reacties

Puck zei…
Wat een gedoe joh!
Ik doe niet aan facebook, of aan hyves.
Maar zou me bijna aanmelden om Doppie! Bijna.
Volg hem hier wel, lijkt me net zo leuk, toch?
Doppie doet niet zo veel op Facebook (niets om eerlijk te zijn) dus blijf hem maar lekker hier volgen!
hennie zei…
Facebook, inmiddels heb ik er honderd vrienden....
Maar weet je wat zooooo lastig is....
Ik heb geen tijd om te antwoorden...
Dus eenmaal aanmelden en je kunt overal vrienden maken, maar je moet wel mega veel tijd hebben om te antwoorden, vrienden toe te voegen en mee te doen met de spelletjes.
Nouja dat heb ik dus niet...mega facebook frends zullen denken...waarom antwoord ze niet!!!

Hennie
Ja die spelletjes waren me al opgevallen, dat vind ik verslavend zeker als je vrienden ze ook spelen (ik moet natuurlijk steeds over die hogere scores heen natuurlijk). Dus ga ik maar niet kijken wat er allemaal te spelen is!

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!