Een zondagmiddagwandeling met Snorre

Vandaag ben ik bij Snorre op bezoek geweest. Natuurlijk is ze inmiddels groter gegroeid (en in het staartje van een krolsheid), maar ze is echt helemaal niets veranderd. Nog steeds echt Snorre. Een prachtig poesje, met een hele mooie rechte neuslijn, kleine lynxpluimpjes op de oren en een prachtige volle staart met een witte punt.

Na een warm onthaal met koffie en cake en een lunch, zijn we een blokje gaan wandelen. Ja hoor, MET Snorre aan een lijntje. Omdat ik er niet aan had gedacht het fototoestel mee te nemen, hierbij een foto van eind februari die haar baasjes hebben genomen.

Snorre aan de wandel

Snorre vindt het geweldig buiten, is niet bang voor auto's die voorbij komen of honden of spelende kinderen die haar allemaal willen aaien.
Over drie weken gaat ze mee naar de camping, we zijn benieuwd naar het verslag van het eerste weekend!

Reacties

Anoniem zei…
Wat is Snorre een PLAATJE!
Geweldig, wandelen met de kat!! Wat moet het heerlijk zijn geweest om haar zo te zien!
Enne Marie-A: FOEI! jouw fototoestel vergeten?!?!? ;-)
liefs
Patty
Neeheee ik had hem natuurlijk wel bij me, maar hij lag nog binnen toen we gingen wandelen...
Anoniem zei…
OOOOHHHOOO!! :-)))))
Anoniem zei…
Snorre is ook een beauty hoor! En die staart, geweldig met dat witte stuk.

De stoïcijnse blik in haar ogen zie ik ook bij Skogge terug.

Marlies
Anoniem zei…
Ohhhh, werkelijk een plaatje!
Al maak ik me "bezorgd" dat ze buiten nergens bang voor is.
Hoop dat ze nooit zonder tuigje buiten zal zijn.
@Puck: Nou dat is in ieder geval niet de bedoeling van haar verzorgers!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd