En dat is nummer twee

De eerste twee 'moezen' zijn gevangen, het huis is nu helemaal ingewijd. Na dood gespeeld te zijn, verdwijnen ze steevast onder de piano. Toen ik de eerste er met een paraplu onderweg haalde en vastpakte, schrok ik toch wel even. Ik dacht nl gezien te hebben dat het een catnipmuis was. De warmte van de vloerverwarming had echter iets van deze muis gemaakt dat alles behalve een catnipmuis aanvoelde! Bah. Maar, goed voor het drie-kamer-systeem dat zorgt voor de verwerking van ons rioolwater (schijnt), dus heb ik ze lekker door de wc gespoeld.


Yasur is ondertussen helemaal de oude. Lichamelijk een heel stuk slanker, maar het misstaat hem zeker niet.

Yasur2007P1130072

Reacties

Anoniem zei…
Hej Marie-Angelique en Rob,
Fijn dat Yasur is opgeknapt. Wat een mooie man is hij toch! Zou het knappe broertje van Mientje kunnen zijn.

Even een andere URL voor de webshots van Skogge:
http://good-times.webshots.com/album/561302966vLoEjH][IMG]http://thumb5.webshots.net/t/55/555/4/15/9/2250415090102466125ALgMYL_th.jpg[/IMG][/URL]

Op de een of andere manier heb ik meerdere albums aangemaakt. Maar deze bevat alle foto's. Vooral die van Skogge voor de open haard is prachtig, vind ik.

Marlies
Hee hee, knappere broertje, Mientje mag er anders ook wezen hoor.

Ik zoef nu snel naar de link die je tikte, ik kwam er inderdaad niet goed meer uit met die vorige maar dacht dat het aan mij lag (ik ben niet zo heel handig met foto-albums).
NB Die foto van Skogge bij de open haard is inderdaad echt heel gaaf!
Anoniem zei…
Mooie Yasur!!! Fijn dat hij is opgeknapt!!
Ik ga kijken bij Skogge en ik zie dat Tommie zich verveelt ik ga gauw kijken!
Anoniem zei…
Wat zullen de katten blij zijn met die echte muizen. Ben benieuwd hoelang de moezen zich nog durven te vertonen in huis. Fijn dat Yasur weer helemaal opgeknapt is. Een beetje lichter, maar helemaal happy!
Anoniem zei…
Wat ziet Yasur er toch mooi uit. Hoe is het met Beer? Ook opgeknapt?

"Fijn" dat de nieuwe Moeshoek is ingewijd............

Genieten jullie ook van jullie nieuwe (t)huis?

Groet, Puck
We genieten met z'n allen enorm, het is echt zo lekker relaxed wonen daar. De zondag is nog echt de zondag, heerlijk rustig op straat en er is niks te doen. Dat klinkt verschrikkelijk, maar je wordt zo zelf ook gedwongen om 1 dag per week even lekker stil te staan en alleen maar allemaal keuveldingetjes in en rond huis te doen.
Beer vindt het super, zijn buik is helemaal zacht en roze, niets meer aan de hand gelukkig.
Yasur is alleen weer opnieuw aan het afvallen geslagen en die voeren we nu extra met blik bij. Gek genoeg wekt hij niet de indruk zich zielig of ziek te voelen. Hij is gewoon de oude. Maar hij mist het vaste ritme dat de baas had: 's ochtends eerst wakker worden achter de pc met Yasur op schoot, nieuws lezen enzo. Bij gebrek aan internet mist hij dat stukje speciale aandacht nu ook ben ik bang.
Anoniem zei…
Klinkt allemaal goed hoor! Behalve dan Yasur...Misschien is het nu tijd om nu ECHT dat boek te gaan lezen met Yasur op schoot ;-)?
Anoniem zei…
hahaha, ik dacht hetzelfde als Patty, alleen dacht ik aan de ochtendkrant!
Lekker dat jullie zo genieten, en dat Beer weer een mooie, gezonde buik heeft.

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd