Dekkaters en eieren


Ik sluit buitendekkingen met mijn katers niet persé uit, maar enkel aan mensen die ik ken. Wie ik niet ken, kan ik in principe leren kennen. Maar op onderstaande manier wordt'm dat niet...

Op 16-1-2021 om 10:52 schreef Pietje B*:
Kunnen wij onze Noorse Boskat laten dekken.
Met vr.gr. mr.P.J.Bel

---------------------------------

Op 17-1-2021 om 10:24 schreef Marie-Angelique van der Kooij-Scholten:
Goedemorgen,
Vraagt u om advies over of uw poes alweer toe is om gedekt te worden? Dat hangt er o.a. vanaf wanneer zij haar vorige nestje had, en of de uitslagen van de echo's op hart en nieren goed waren. Op grond van een foto is het voor mij niet mogelijk om te beoordelen.
met vriendelijke groet,
Marie-Angelique van der Kooij
cattery van de Moeshoek
noorse boskatten
---------------------------------

Op 17-1-2021 om 13:53 schreef Pietje B:
Nee mijn vraag is of u een dekkater heeft zodat ik Minoes* langs kan brengen en dan kan zij gedekt worden.
Vorig nestje is al meer dan een jaar geleden.
Met vr.gr.

---------------------------------

Op 17-1-2021 om 18:08 schreef  Marie-Angelique van der Kooij-Scholten:
Goedemiddag,
Ah zo. Uw mail was erg summier dus voor mij compleet onduidelijk.
Een advies: als u op zoek bent naar een dekkater om uw poes te laten dekken, schrijf de mail aan de betreffende eigenaar dan iets meer zoals je bijvoorbeeld een sollicitatiebrief zou schrijven.
Wanneer iemand een werkgever enkel schrijft "Kan ik bij u werken." dan kan die het wel vergeten als het gaat om het verkrijgen van een baan daar. Want om welk werk zou het dan moeten gaan, wat zijn de kwaliteiten van die persoon, waarom schrijft die persoon specifiek dat bedrijf aan etc. Geen werkgever heeft zin om daar naar te gaan vissen, die gaat gewoon voor een ander die wel meer achtergrondinfo aanleverde.
En in het verlengde daarvan: nee, ik stel mijn dekkater niet voor uw Minoes ter beschikking voor een dekking.

Met vriendelijke groet,
Marie-Angelique van der Kooij
cattery van de Moeshoek
noorse boskatten

---------------------------------

Op 17-1-2021 om 14:09 schreef Pietje B:
De vraag wordt aan u gesteld. U heeft toch een cattery voor Noorse Boskatten of ben ik verkeerd geinformeerd.

Met vr.gr.
---------------------------------

Op 17-1-2021 om 14:14 schreef Marie-Angelique van der Kooij-Scholten:
Ja, dat heb ik. Ook heb ik kippen. Maar ik verkoop geen eieren aan u.
groeten,
Marie-Angelique van der Kooij
cattery van de Moeshoek
noorse boskatten

------------------------

* Omwille van de privacy is de naam vervangen door een fictieve naam

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!