In 2012 het laatste bericht gepost

Jee wat is er veel gebeurd tussen nu en toen. Te veel om terug te halen en daarom probeer ik vanaf nu gewoon verder te gaan alsof er niets gebeurd is.

Op Facebook zag ik iemand elke dag een foto uit haar leven plaatsen. Het 'One photo a day' project. Een mooi idee om aan de hand van foto's een terugblik op je leven van het afgelopen jaar, 2 jaar etc te kunnen werpen. Lijkt heel eenvoudig maar ik weet uit ervaring van de foto 7 daagse dat het alles behalve dat is. Toch wil ik me er aan gaan wagen. Waarom? Niet om later terug te kijken, hoewel ook dat leuk is. Maar juist om meer bij het nu stil te staan. Die ene foto van de dag nemen maakt je de gehele dag meer bewust van jou en de kaders om jou heen.
Ik ben benieuwd wanneer ik strand... 365 dagen is best heel veel.

Vandaag is het de eerste dag van de lente, mijn seizoen, een mooie dag om te starten met mijn 365 dagen 'One photo a day'.
Vandaag was mijn eerste werkdag vanuit een voor mij nieuwe organisatie in het kader van een project voor mijn werk. Met name het toilet bleek een grote inspiratiebron voor de foto van vandaag te zijn, en moest ik zelfs een keuze maken. De keuze is gevallen op deze foto, gemaakt van één van de krantenartikelen die was geplakt op de deur van het linker damestoilet. Dat toilet met het geheimzinnige luikje in de muur waarvan je je afvraagt of de facilitair medewerker elk moment als een soort van koekkoek tevoorschijn kan komen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!