Wat is dit?

Ja, een voerschaaltje, dat klopt. Scar heeft deze jaren terug in een setje gekregen als kadootje na een logeerpartij bij cattery Nidaros. Maar, dat is niet wat ik bedoelde.

Wat is dit dan?
Het is een brokje. Maar niet zomaar een brokje, nee het is het enig overgebleven brokje van een heel schaaltje dat nog geen 5 minuten daarvoor gevuld was.
Maar waar is dat dan zo snel gebleven kan je je dan afvragen. Nou... uhm...
Dat de gewichtscurve van de boosdoener in de rechterkolom van deze blog niet meer actueel is, hoef ik waarschijnlijk niet te vertellen.

De boosdoeners zijn 'Sinterklaas' en 'Zwarte Piet'. Niet lang voordat de goede man in Nederland zou arriveren, heeft hij klaarblijkelijk ook Duitsland nog even aangedaan. Op een goede dag stond er een enorme doos bij de voordeur. Ik werd er al van beschuldigd dat ik alweer kwistig besteld zou hebben bij een internetzaak voor dierenartikelen, maar ik was me dit keer van geen kwaad bewust.
Bij het openen van de doos (hij was immers aan mij geadresseerd dacht ik) zag ik twee grote zakken Orijen.
Die had ik toch echt niet besteld. Nog eens op de pakbon gekeken, daar bleek de ter naam stelling toch 1 letter te verschillen en ook het adres wat daar op stond was een adres in Nederland en niet mijn adres. Oh, die mensen kende ik wel, wat een domme internetwinkel dat ze dit pakket bij mij bezorgd hadden...
Ik snapte er niets van dat dit gebeurd kon zijn, dus hup snel een mail gestuurd naar de rechtmatige eigenaren om een oplossing te bedenken hoe deze 15 kilo overheerlijk voer zo snel mogelijk naar hen toe zou kunnen komen.... en ik ben niet eens blond ;-)

Om een lang verhaal kort te maken: bedankt Martiene en Wouter!!
(maken jullie zelf maar uit wie Sinterklaas is en wie Zwarte Piet)
Met name Doppie is jullie nog steeds zeeeeeeer dankbaar (zak nummer twee is onlangs aangebroken).
Met het wegen ben ik maar even gestopt, maar Porcelina denkt er het hare van....

Reacties

Anoniem zei…
Porcelina kijkt inderdaad erg meewarig!

Misschien een idee om Doppie samen met de honden uit te laten aan een lijntje? Doet ie toch iets aan de lijn :-).

Marlies
marion zei…
Wat een leuk verhaal en geweldige foto's ter illustratie.

Marion.
Martiene zei…
Doppie ziet er erg tevreden uit! Ik geloof niet dat hij met Porcelina heeft gedeeld, ze kijkt je echt zo aan met een blik van "zo gaat dat nou altijd!".

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!