Slaapplaatsen




Reacties

Hennie zei…
GENIETEN ZEG!!!

Hennie
Ja op zulke momenten zeker! Op de momenten dat ik na een kwartier in de tuin te hebben gestaan, blauwbekkend kijkend naar pupgedartel weer naar binnen ga en terwijl ik mijn jas ophang de dame al een vette drol in de hal heeft gedeponeerd, is het even iets minder genieten.
Puck zei…
Die Doppie!
De pup van je moeder met dikke staart ontlopen en Lykke meteen haar plek duidelijk maken!

En Beer. Beer is een grote, grote lieverd ...........

Wat is dat toch genieten als zo'n kleine pup zo lekker onbevangen de wereld tegemoet treed!
Anoniem zei…
Wat een leuke pup !!!Gefeliciteerd.
En wij genieten mee van je verhalen,leuk hoor.
Groetjes Bea
Anoniem zei…
Ik vind het altijd zo leuk om je verhaaltjes te lezen.
Maar deze keer ben ik wel heel ontroerd.
Wat een supercalifragilisticexpialidocious
hond (je) is dat
en hoe Scar en Mijntje kijken..
Geweldig leuke foto's (met tekst) hoor!
Heel veel plezier met z'n allen. Ik geniet mee hoor :)
Groetjes! en knuffel Lykke maar nog eens extra maar dan van mij.
iris zei…
Oh wat een dotje!!!
Zijn ze nu allemaal een beetje aan elkaar gewend?
En de mand wie maakt daar nu gebruik van?
Laat die bench maar gewoon staan en zorg er nu maar eens voor dat er kittens in gaan komen haha een krolse kat een bench en kruikjes moet och niet meer mis gaan zou je denken :)
Geniet maar van de pup met al haar ongemakjes eens komt er een dag dat die drollen en die plasjes terecht gaan komen waar ze horen.
Hele dikke knuffel voor jullie allemaal.
groetjes iris
Puck zei…
Hoe gaat het nu met Lykke??
En met de andere bewoners natuurlijk ;).

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!