Paaseieren

Deze zijn alvast goedgekeurd.

Van Drop Box

Reacties

Unknown zei…
Zooooooooo jij ben wat van plan!!!
Doppie komt vast snuffelen of hij helpen met eieren verven, of opeten. Lusten jou katen eieren?
Die van mij wel, maar dan het liefst in omelet vorm.

Hennie
@Hennie: haha ik wilde dat ze eieren lustten, onze kippen zijn hartstikke goed aan de leg zoals je ziet. Maar nee met een ei doe je ze hier geen plezier.
De hond wel maar net zoals jouw katten: dan wel graag gebakken (of gekookt).
Puck zei…
Zoooo heeeee, allemaal eigen leg?? Nou ja, van je hoeheethetrasookalweer-kippen??

Mag je katten eigenlijk een rauw ei geven? Dit omdat mijn kleine grote Sophie likkebaardend toe zat te kijken toen ik een omeletje maakte. Heb haar wat gegeven (ongekruid) en ze was meteen verslaafd!

Jammer dat ik niet dichterbij je woon, had ze graag van je gekocht, heb je vaste afnemers of eet je ze allemaal zelf op :)??
@Puck: ik heb eigenlijk geen idee, ik zou het persoonlijk niet doen. De omeletjes dat ligt natuurlijk weer heel anders.

Eieren zat nog steeds hier, er gaat af en toe een doos naar collega's of familie maar er blijft nog steeds genoeg over om pasen flink van te bunkeren!
Anoniem zei…
Skogge lust wel een vers eitje. Vorig jaar had ze er een uit een vogelnest gehaald. Heel voorzichtig mee naar huis genomen (heel!) en daar, voor onze voeten, lekker opgepeuzeld.

Marlies
Unknown zei…
Kippen eieren geef ik liever niet rauw!!! inverband met de samonella bacterie.
Gekookt lusten ze niet..maar zo,n roomgeel omeletje gaat er bij de meeste wel in.

Lekker hoor Marie-A echte verse eieren, moeilijk te pellen maar dan heb je ook wat.

Hennie
Patty zei…
Lekkere eitjes hoor! En ja hoor je kunt gewoon rauwe eieren geven :)
Lolita houdt errug veel van kuikens en ja die hebben nog zo'n dooierzak ;-)

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd