Een bericht van Tommels vanuit Wommels

Hier een bericht over Tommie. Nee, niet vanuit Georgsdorf, maar vanuit Wommels (Friesland).


Tommie heeft een tijdje geleden zijn koffertje ingepakt om tijdelijk twee dames te gaan vergezellen in Friesland.
Oeps en Jasmine heten ze, maar languit gespeld hebben ze mooie stamboomnamen. Namelijk Titran's Uppsala en Habla Enigma's Jasmine en ze wonen in de cattery waar Tommie's moeder geboren is: cattery fan de Grutte Ferlieding.

Hier in Georgsdorf was er voor de mannelijkheid van Tommie niet zoveel te beleven immers, dus dachten we hem een plezier te doen met dit uitje naar Friesland.

Een plezier is het ondertussen gelukkig wel geworden, maar het begon met een drama. Tommie bleek namelijk van de stress van de reis en de nieuwe omgeving een blaasontsteking op te hebben gelopen.

Dat klinkt als ik het zo schrijf als iets onschuldigs, maar het was alles behalve dat! Hij is twee keer in de kliniek opgenomen geweest en voor de dood weggesleept. Mij zal je dus niet meer zo licht horen praten over een blaasontsteking bij een kater.

Ondertussen is hij weer helemaal het mannetje. Met zijn favoriete dagelijkse rauwe vleesjes aanvankelijk en later steeds meer blik- en droogvoer is hij er bovenop gekomen. En heeft het heerlijk naar zijn zin daar in Wommels, met megaveel aandacht na alles wat ze daar met hem hebben doorgemaakt. En allemaal lekkers als Gourmetjes Gold, zakjes Gourmet Perle, gistsnoepjes en ga zo maar door.

Maar wij missen hem ondertussen best wel heel erg, al hebben we dat tot nu toe niet openbaar gemaakt.

Het was de afgelopen tijd niet in de minste plaats voor ons maar ook voor Annemiek (die onverwachts de zorg voor een patiƫnt droeg i.p.v. een dekkater) al zo stressvol dat in ieder geval wij het even niet zagen zitten om alle reacties over het internet te delen.

Reacties

joshua zei…
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Het is niet onze gewoonte, maar voorgaande bericht hebben we verwijderd gezien de combinatie van de volgende zinnen "Have a blossom blessing from this blogger's heart" en "mind my paypal donate botton" die in onze ogen samen het woord SPAM vormen.
Anoniem zei…
ik sta er weer goed op(de foto)
ik ben tevreden over mijn tekst
het klopt wel zo ongeveer mijn leven gaat weer zijn gangetje
groetjes tommels
Anoniem zei…
Wat vreselijk dat ie zo'n terugslag had,wat zal je dat aan het hart gegaan zijn,maar nu dus helemaal goed,een goede keus maar o zo moeilijk,hij is zo mooi...
Groetjes Bea
Anoniem zei…
Gelukkig dat het weer goed gaat met de vent en dat hij ook nog eens aan zijn trekken kan komen :-)
Misschien wil hij ook eens in Rotterdam logeren, ik heb een prima dierenarts ;-)
uh uh ik dacht het toch niet!!!!!!!!!!!!!!!!!

En ik durf ook maar niet te zeggen dat jouw meiden van harte welkom hier zijn.

Eerst maar eens bijkomen van dit avontuur.
Anoniem zei…
Fijn dat Tommie is opgeknapt, Marie-Angelique! Nu hopen dat hij zijn belangrijke klus klaart, dan kan ie weer naar huis. Met kleine tommietjes in de maak.

Marlies
Anoniem zei…
Ach, die Tommie toch!
Ik heb ook een 'blaaskater' en ben reuze blij dat hij er al weer een tijdje probleemvrij van is, mss dankzij het speciale voer, want och erm, wat had dat beestje een pijn!

Hoop dat we regelmatig foto's blijven zien van deze mooie man.
Enne, hij is hier ook van harte welkom, al kan hij (jammergenoeg in dit geval) niet hier meer voor nageslacht zorgen!
Maar welkom zou hij zijn, nee hoor, laat hem maar lekker in Friesland, volgens mij heeft hij het daar, zo te zien, prima naar zijn zin.
Dag Tommie, geniet en tot ziens!
(ik ben wel heeeeeeeeeeeel benieuwd wat er nu in zijn koffertje zat MA?)
Anoniem zei…
Fijn te lezen dat het goed gaat met 'onze' Tommieboy.

Wanneer komt ie nu thui huis!

Zou bijna voor een nazaat van Tommie gaan, is Tommie toch een beetje bij ons...

liefs Patty
een kusje op het neusje van Tommie

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!