Om vrolijk van te worden

Ik word van een hoop dingen vrolijk, en van evenzoveel dingen moedeloos. Iets dat in beide categorieën valt is geld.

De verplichte schoorsteenveger heeft zich weer gemeld, de olietank is bijna leeg, we hebben nog geen winterbanden (ook al verplicht hier) en zo kunnen we nog even doorgaan met redenen waarom geld me niet vrolijk maakt op dit moment.

Wat me wél vrolijk maakte, is toen ik tegen beter weten in toch die zak van 10 kilo Animonda vom Feinsten Deluxe Adult bij Zooplus bestelde terwijl we nog zat kattenvoer op voorraad hebben. Ik had om een duistere reden bij Zooplus.de nog een korting van 10% staan tot 1 november dit jaar, en kreeg ook nog eens bijna een procent snelbestelkorting. In totaal bijna 5 euro op de € 39,90 dus daar werd ik al vrolijk van.

Bestellingen in Duitsland gaan van onze Duitse rekening, maar aangezien het salaris op de Nederlandse komt moet ik dan wel na zo'n bestelling wat geld oversluizen.
Afschrift met bijschrijving van zooplus
Bij het openen van het internetbankieren programma van onze bank zag ik ineens bovenaan de bijschrijvingen een bedrag van 23 euro van Zooplus staan. De inkomsten van het partnerprogramma over het afgelopen kwartaal van de twee reclamelinks die ik 2 maanden geleden op de site van ons fokkersoverzicht heb geplaatst.

Dat ik nu helemaal in mijn nopjes ben met de 10 kilo voer die binnenkort bezorgd gaan worden voor eigenlijk maar krap 12 euro, dat kan je je misschien wel voorstellen!

Animonda Kitten, Adult en Grandis

Voor wie Animonda niet kent, lees er meer over op onze kattenvoerweblog. Hier staat het inmiddels op nummer 1 van de top 3 van droge brokjes, de mening van zowel katten en baasjes in ogenschouw nemende (op 1 Animonda, op nummer 2 Carocat en op nummer 3 Sanabelle). 

Oh ja ennuh... het is o.a. te koop bij

cats 5%

;-)
(met dank aan hen die via ons bij Zooplus bestelden)

Reacties

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd