Handen vol (aan) zwart wit

Mijntje is bevallen, aangezien ze vies stinkende troebele zooi begon te verliezen is er vanmiddag een keizersnee uitgevoerd.
Ik was erbij en dat was een onvergetelijke ervaring ondanks dat dit mijn nachtmerrie was: een poes met blote buik en grote lange snee, pompende kittenpootjes die toch hun melk moeten halen.

Meer hierover volgt binnenkort op moeshoekjes.blogspot.com

P.s. er pompen op dit moment 24 kleine kittenpootjes op die blote buik van Mijntje en er zit zoveel meer melk in die tepels dan in de tepels van Mug. Ik heb het dus heel druk met in zwijm liggen bij al dit moois, ze liggen namelijk met twee moeders en alle kittens bijeen in 1 groot wurmennest.
Prachtig!

Reacties

Anoniem zei…
Gefeliciteerd!
Alles goed nu met Mijntje??
Ik kan me heeeeeeel goed voorstellen dat je in katzwijm ligt van al dat moois en miet te vergeten liefs!
Geniet en ik kijk uit naar de foto's!
Anoniem zei…
Ten eerste gefeliciteerd met je kittens.

en ten tweede:

foto's, foto's, waar zijn de foto's en de video's en de verzameldvd van alle bevallingen en de box met verzameldvd's van alle bevallingen van alle jaren etc etc.

Netperk
Karin zei…
Gefeciteerd met je nieuwe nestje! Ik ben net pas aan het bijlezen, heb dus ook nu pas het kroost van Mug bewonderd.
Heerlijk, wat zul jij genieten met zo'n tiental!!!
Anoniem zei…
Wederom van Harte Gefeliciteerd.

Ben een beetje confuus over de pompende poezenpootjes. Heb je alleen voorpootjes gerekend? Of ook de achterpootjes? En zitten bij die 24 pootjes ook de pootje van de kinders van mama Mug?

Geniet ervan!!!
Anoniem zei…
Hoi
Gefeliciteerd met de nieuwe kittens.
We hopen dat alles goed is met Mijntje.
We wachten in spanning op de foto`s van de nieuwe aanwinsten.
Groetjes Leo en Natascha
Anoniem zei…
Hoi
Gefeliciteerd met de nieuwe kittens.
Mijntje heeft je wel in spanning laten zitten,zeg!!
Maar gelukkig is alles prima in orde nu.
We wachten met spanning op de foto`s van de nieuwe aanwinsten.
Groetjes Leo en Natascha
Anoniem zei…
Ik was even niet langs geweest en nu lees ik dat je in het rijke bezit bent van 6 kittens. Wat vreselijk leuk. Jammer dat bij Mijntje ze via een keizersnee moeten komen. Is ze al weer een beetje opgeknapt? Gaat het goed met alle kleintjes? Heel veel plezier met ze. Groetjes Tara
Anoniem zei…
Hoe is het nou met Mijntje?
Geneest de buikwond goed? Hebben die kleine pompende pootjes geen schade achtergelaten??
En met mama-Mug? Ook weer wat opgekalefaterd?

Hoe reageert de hond (ben zijn naam vergeten, sorry) er eigenlijk op? Of zijn ze nog niet aan elkaar voorgesteld?? Of hangen ze al in zijn staart??

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd