ballen

Het wordt zeker voor de oudste kittens tijd om eens wat anders te zien dan de kittenbak. We hebben er een uitloop aan de kast gebouwd waar ze de beschikking hebben over een kattenbakje (niet nodig vinden ze, her en der liggen al keuteltjes want er wordt sinds een paar dagen van het vastvoer gesnoept), een waterbak en een gatenkaaspunt die ze van hun papa Dopey hebben gekregen. Ook de kinderen van Mijntje genieten daarvan mee, vooral Miss-ke, het zwart-witte poesje dat echt de voortrekster van dat nest is.

Maar dat was niet genoeg hoor, vandaag is het hele spul uitgebroken. En dat wat achterbleef (Spijker, Tommie en de tabbyvrouw) is meegenomen door Mug. Zelfs die luie zwarte donder heeft de kuierlatten genomen en zijn plek in de kast verruild tegen eentje onder het bed.




Omdat we het er in de eerste instantie niet mee eens waren dat alles maar gewoon rondwandelde, pakten we een kitten op. Snorre was de eerste die voor handen was.

HHHHHUUUUUUUUUUUUHHH!!!!!

'Tering' zou Rob waarschijnlijk hebben gezegd, maar ik (Marie-A.) was het die de eer had om te ontdekken wat er aan de hand was. De ballen waren weg, Snorre heeft geen ballen!

Oh wat nu. Gelijk een echtelijke ruzie natuurlijk. Geen verwijten dat ik (Marie-A.) een verkeerd geslacht had vastgesteld maar wel een hoogoplopende discussie.
Die ging ongeveer zo (schuingedrukt is Rob):
Snorre blijft!

     Nee, 6 katten is het uiterste, hebben we afgesproken.

Maar Snorre is prachtig, ze is onze droom

    Ja, dat is ze, maar we hebben afgesproken dat we nu geen katten meer aanhouden.

Maar vind je haar dan ook niet prachtig?

    Ja het is een plaatje.

Dus...

    Nee, we hadden hier een afspraak over.

Oh toe...

    Nee

Ja maar...

    NEE! Plaats nou maar een bericht op je weblog dat Snorre geen kater is maar een poes.
[zo gezegd, zo gedaan... en dit volgde:]



[hihi het moet gewoon zo zijn dat Snorre bij ons blijft!]

Reacties

Anoniem zei…
Gooi al je charmes in de strijd, kook wat lekkers, aai hem over z'n bol, het lukt je vast!!!! Go for it!
Liefs 10
Anoniem zei…
stom,stom,stom, ze had toch al lippenstift gebruikt, een beetje donker, maar toch, dat doet alleen een meisje, tja ze is prachtig het aanhouden waard, maar Rob heeft gelijk het worden er teveel.
kusjes voor al het kleine spul m.p.
Anoniem zei…
Ach joh, gewoon niet meer over beginnen. Iedere geintreseerde hou je af en over een week of 10 zeg je dat er niemand is die haar wil hebben. Dan blijft ze vanzelf.
Anoniem zei…
Oh jeetje!!!
Toen ik van de week las (en het volledig met je eens was) dat hij zo leuk is EN nog geen personeel had, dacht ik: ALS ik een kitten wil, zou het een meisje moeten zijn.....................
Oh jeetje!!!
Anoniem zei…
Ik kan alleen maar lachen!!!! Oh oh oh hahahaha. Weet je nog dat je mij zei maar ik heb nog een ander nestje? en dat ik voor Snorre viel? Hahahahahahha. 'k Weet niet of Rob religieus is, maarreh, in 7 dagen werd de wereld geschapen toch? M.a.w. zeven is veel beter dan zes, zoiets als: op 1 been kan je niet lopen! Nu ja, ik ben ervan overtuigd dat wat zal geschieden zal geschieden ... (nee, ik ben niet religieus, maar ik word hier best ernstig van (grijns)) Toi toi!! Patty
Anoniem zei…
Wordt vervolgd???? :-)
Anoniem zei…
inmiddels hebben jullie kunnen zien wat er onder Snorre staat: "optie". En laten wij nu de gelukkigen zijn die volgende week langs mogen komen, en die optie hopelijk omzetten in: "gereserveerd"! We kijken er naar uit. Groeten, Ruud/Ellen/Tessa/Ivar
Anoniem zei…
Jawel, Snorre is nu echt "besproken"! Wel jammer dat we die leenpoes niet mee konden krijgen... Al was Ivar het al weer snel vergeten, want hij lag inderdaad binnen 10 minuten te slapen! Net als Tessa... Groeten, Ruud en Ellen
Anoniem zei…
ssssssssssssssssst laat het Ivar niet horen, hij slaapt immers NOOIT!

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd