Verguisd

Vroeg of laat moest dit ervan komen: onze domeinnaam wordt misbruikt spammers. Per minuut ontvang ik minimaal 20 mailtjes die niet bezorgd konden worden, en de afzender van de niet bezorgbare mailtjes varieert van marijana352@ en dan noorseboskatten.net tot zebby045@ evenzo.

Het binnenhalen van deze berichten dat de mail onbezorgbaar is kan ik afstoppen door enkel de adressen op mijn domeinnaam te ontvangen die ik zelf heb ingegeven, maar dat mijn domeinnaam op de blacklist komt is nu onvermijdelijk :-(

Als er iemand een idee heeft wat ik hier aan kan doen dan word ik heel blij. Het idee van het niet meer gebruiken van alle mailadressen die op noorseboskatten.net eindigen, daar ben ik zelf al opgekomen. Maar dat vind ik niet zo'n goed idee want ik betaal immers ook voor mailadressen en niet enkel voor een domeinnaam.

[bron afbeelding: Mark Drew]

Reacties

Anoniem zei…
Hoi Marie-angelique
Ik heb echt geen idee maar kun je je domeinnaam niet blokkeren??? Wens je heel veel sterkte en gefeliciteerd meet de kittens! Ik ga eventjes kijken hoor.

Groetjes van Jolanda
Anoniem zei…
Hetzelfde is bij mij ook het geval. Goed waardeloos en ik weet ook niet wat ik er aan kan doen. Dus als jij een oplossing hebt dan "hoor" ik het graag!
Anoniem zei…
spam.web-log.nl
Moet dat nou.... ik ben toch immers al weg bij web-log...

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd