Ontworteling

Ja, ik weet het: het is de eerste van de maand. Maar, nog geen nieuwe layout. Ik heb er voor gekozen om deze samen te laten gaan met de introductie van de 77PXL balk.
De opmerking van Lette was prikkelend: "Op de nare balk staan natuurlijk steeds lelijke reclames, vraag me af of je dat wel kunt integreren in je ontwerp." Natuurlijk zag ik dat als een uitdaging en blijft het oorspronkelijk geplande juli-design nog even in de ijskast staan.

Ook heb ik overwogen om over te stappen op Blogger. Met de 'Moeshoekjes' weblog heb ik dit al gedaan, maar met het plaatsen van reacties gaat dat nog niet zo vlekkeloos en ook plaatjes in de reacties worden niet ondersteund. Voorlopig doen we het hier deze maand dan nog maar even met web-log.

Huis met ruim 2100 m2 grond te koop tussen Slagharen en DedemsvaartVerder is er nog meer nieuws. Cattery van de Moeshoek wordt ontworteld uit haar geboortegrond. Of dat zo leuk is laat ik in het midden, maar voor wie erover zit te denken om te verhuizen naar waar het vrij wonen is: tussen Dedemsvaart en Slagharen is het ruimtelijk en fijn wonen weet ik uit eigen ervaring. De boerderij waar wij een deel van huren gaat namelijk in de verkoop, en aangezien het geheel vrij opgeleverd gaat worden zijn wij naarstig op zoek naar een nieuwe domicilie voor het van de Moeshoekteam.
Hier boven zie je ons huidig onderkomen, naar verwachting kan je aankomende week op Funda onze cd-verzameling zien, en hoe wij onze woonkamer hebben ingericht, hoe onze keuken eruit ziet...

De op handen zijnde verhuizing heeft me al aangezet om langzaam aan onze in ruim 7 jaar vergaarde zooi uit te gaan zoeken. Spullen die we allang hadden moeten weggooien, maar ook dingen die we steeds hebben bewaard om er ooit nog eens wat mee te doen. Daaronder onze lithoverzameling, waarvan het nu een mooi moment lijkt een deel 'op te ruimen'. Geïnteresseerd in CoBrA of daardoor geïnspireerde kunst? Snuffel dan eens tussen onze litho's van Appel, Heerup en Brood op

Reacties

Anoniem zei…
O jee verplicht verhuizen is nooit fijn.
Ik kan erover mee praten. Niet dat ons huis werd verkocht, maar wel dat ik achter mijn werk aan moest 150 kilometer verderop.
En wie weet wat ons met de fusie de komende jaren nog staat te wachten.
Sterkte mensen en dieren, ik leef met jullie mee.


Geplaatst door: Petry | 1 juli 2007 om 21:47
------------------

Word je zomaar voor een fait accompli gesteld. Nou ja, misschien komt hier wel weer iets heel moois uit voort :-). Hoewel verhuizen, het is wel een klus hoor, dat weet ik nu wel weer even heel zeker, nu ik er midden in zit.

Geplaatst door: Carla Roodkapje | 3 juli 2007 om 23:54
------------------

He....wat een pech. Dat zullen jullie denk ik niet zo leuk vinden. Of wel? En waar gaat de reis nu naar toe? Wederom buitengebied of woonwijk. Ik hoop het eerste voor jullie. Want als je het buitengebied gewend bent......

Geplaatst door: Henriette | 7 juli 2007 om 22:29
------------------

Het is beslist niet leuk als je te horen krijgt dat je moet verhuizen. Vooral niet als je het naar je zin hebt op die plek.
Krijgen jullie nog wat tijd om te zoeken of moet je er al snel uit?

Geplaatst door: Lianne | 13 juli 2007 om 18:11
------------------

We zijn bezig met een huis in Duitsland, dat was de enige manier om met ons budget vrij te wonen. We hadden dit een paar jaar geleden ook al eens overwogen en als alles rond komt, gaat het er nu echt van komen.
Enkel de verkoopdatum van het huidige huis loopt niet synchroon met de snelheid waarmee we zekerheid hebben omtrent de datum waarop wij een ander dak boven ons hoofd hebben

Geplaatst door: Marie-Angelique | 15 juli 2007 om 20:02

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd