Moby is vader geworden

 

Kitten van Moby en Dropje

Als vervolg op de post van 6 november mag ik vol trots vertellen dat Alfrodull's Moby en Vashyra's Dana (Dropje) op 7 december 2015 ouders zijn geworden van maar liefst ZES kittens! Moeder en kittens maken het goed, vader is zich van geen kwaad bewust.

De kittens wonen in Limburg en dragen de naam van cattery Fra Jegere Drøm. Ze zijn te volgen op hun website, en via Facebook.

Zij dragen Jukebox namen, uit eerbetoon aan Henk Trip † en Sylvia Blok †, de fokkers van Dropje (en ook mijn Nyana die de halfzus van Dropje is), die fervent jukebox liefhebbers waren. De naam Do-Re-Me die gedragen wordt door het poesje op de foto hierboven mocht ik zelf uitkiezen, aangezien zij als zij groot genoeg is bij mij in de cattery komt wonen! Zij zal Doortje worden genoemd.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!