Moby wordt vader

 

Moby en Dropje verwachten kittens

Het is nooit mijn intentie geweest om zo maar buitendekkingen met mijn katers te geven, maar natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen. 

Vashyra's Dana, ook wel Dropje genoemd, is de halfzus van mijn Nyana. Toen haar blikopeners overleden waren, heb ik haar herplaatst. Omdat haar fokster op haar sterfbed de wens had uitgesproken dat er verder gefokt zou worden met haar lijnen, is zij herplaatst als een uitzetpoes van cattery Fra Jegere Drøm. Bij het brainstormen over een geschikte kater voor haar kwamen we ineens op Moby uit. Een totaal inteeltpercentage van 2,90% heel acceptabel, en daarbij lijken ze elkaar perfect aan te vullen. Reden om plannen te smeden!

Omdat Dropje in Zuid-Limburg woont en de reis wel heel ver is naar Georgsdorf, spraken we af dat zij bij mij zou blijven logeren tot er duidelijkheid zou zijn over een mogelijke zwangerschap. Die duidelijkheid kwam er, door een verkeersongeval dat ik had duurde het alleen even langer voor ze weer naar huis gebracht kon worden. Maar na een logeerpartij van 4,5 week is Dropje nu toch weer thuis en kunnen we stellen dat ze zwanger is van Moby!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Alfrodull's Moby gecastreerd

We verwachten kittens!