Zwaargewicht

Vandaag heb ik de gewichtscurve van Doppie weer aan deze weblog toegevoegd. Het feit dat we kittens onder ons dak hebben gehad, heeft hem geen windeieren gelegd. Onlangs heb ik hem toch maar weer eens op de weegschaal gezet en OEF het kittenvoer heeft hem duidelijk gesmaakt: hij woog op dat moment maar liefst 10,2 kilo. Hoe dat er weer af te krijgen?

Doppie is weer terug op de Animonda mit Forelle en Sanabelle Light, en mag bovendien regelmatig buiten een blokje om. Niet te lang en onder toezicht, in verband met de gevaren buiten. En het resultaat is zichtbaar: in 4 weken tijd is hij 700 gram afgevallen.



En natuurlijk helpt het achter Porcelina aan plakken ook, hij is nog steeds helemaal idolaat van haar en aangezien zij een stuk beweeglijker is dan hij, moet hij wel steeds in de benen.


Hier de lichtste en de zwaarste in ons huis tesamen.

Reacties

Anoniem zei…
Wauw,wat is ie dik geworden zeg,ha,ha en Porcelina is een mooi poesje,Groetjes Bea
Anoniem zei…
Ha, er zit weer beweging in zijn gewicht! Kun je Doppie niet samen met Porcelina uitlaten? Krijgt ie nog meer beweging.

Lijkt me echt een ramp om een kat te laten afvallen. Zeker als je niet de hele dag thuis bent omdat je moet werken.

Skogge vind het heerlijk als ik dingetjes de trap opgooi. Dan holt ze heen en weer om ze te vangen.

Is zo'n loopband niks voor Doppie? Ik heb er al leuke filmpjes van gezien :-).

Marlies

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd