WK 2010

Ik ben niet zo'n voetbalfan. Maar ja, als de Duitse vlaggetjes al wekenlang klapperen aan de auto's die me bij het uitlaten van de honden passeren, kan je maar beter proberen het positieve er van in te zien. En dat lukt het beste door maar veel van die wedstrijden (zijdelings) mee te beleven.

Als je dat niet doet, dan mis je toch wat, besefte ik me vanavond toen ik keek naar de wedstrijd tussen Engeland en de Verenigde Staten.
Heb je die coach van Engeland gezien? Wat een zure man! Hoe kan die nou een elftal op een positieve manier coachen? Zelfs bij een doelpunt ontspant zijn gezicht nauwelijks.
Het is immers maar één doelpunt, het kan altijd beter...



[fotobron: worldnews.com]

Reacties

Deze weblog wordt duidelijk enkel door niet voetballiefhebbers gevolgd ;-)

Populaire posts van deze blog

We verwachten kittens!

Alfrodull's Moby gecastreerd